3

کلنگ‌زنی مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست سرخ‌رود در دهه فجر

  • کد خبر : 6888
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
کلنگ‌زنی مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست سرخ‌رود در دهه فجر
مراسم کلنگ‌زنی ساختمان کودکان بی‌سرپرست ب احضور حجت‌الاسلام لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام انتظاری ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، حجت‌الاسلام تقی زاده امام جمعه سرخ رود، علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد، کبود شهردار سرخ رود، رنجکش بخشدار سرخ رود و اعضای محترم شورای شهر سرخ رود، سلیمانی فرماندهی محترم حوزه حضرت موسی و خانوادهای شهدا و مردم شریف و خیر شهر سرخ رود برگزار شد.

به گزارش “خط شمال” حجت الاسلام لائینی ضمن عرض تبریک و گرامیداشت دهه مبارک فجر فرارسیدن ۲۲ بهمن رابه وارثان این سرزمین تبریک عرض کرد و اظهار داشت: ما وارثان انقلاب هستیم و باید نسل به نسل به دست فرزندان خود برسانیم تا برسد به امام زمان صاحب عصر زمان.

وی افزود :یکی از جلوه های زیبا در ایام فجرحضور زیبای مردم خودجوش که احساسات انسان دوستان خود را مظاهر زخمام و کرم خود را نشان داده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: ما اینجا دور هم جمع شدیم تابرای فرزندانی که پدر و مادر ندارم آواره هستن حتی ازیتیمان هم سخت تر زندگی دارن خانه امن بسازیم ما انسان ها تا این چنان خانه ها را نبینیم متوجه همچنین فرزندانی در کشور خود نمی شویم عظمت این خانه برای ما جا افتاده است امروز جای تبریک گفتن دارد و ما باید به چنین شیعیانی که همچنین امامی دارند افتخار کرد.

حجت الاسلام لایئنی گفت: حضرت علی پدر یتیمان بوده خیران با دل بزرگ خود همچنین کار خیر را انجام دادن و خداوند از و جل به آنها برکت بدهد و هر کسی در این راه خیرات کند حتی با کمترین هزینه هیچ وقت نگران کم و کاست آن نباشد؛ مهم نیت این امر است که خداوند قبول می کنم

وی خاطرنشان کرد: ساخت این مجموعه مفید و موثر و کارآمد به دسته خیران و مدیران این شهری و شهرستانی لازم و اجرا خواهد بود تا بتوانیم امام زمانمان را خوشحال و خشنود کنم.

حجت الاسلام  مهدی تقی زاده امام جمعه سرخ رود ضمن تبریک ایام دهه فجر و ماه رجب و تولد امام جواد علیه السلام و حضرت علی علیه السلام گفت: دشمن با نقشه شوم خود ناامیدی را به کشور ما وارد کرد ولی با هوش و درایت مردم کشور ما نتوانست نقشه خود را اجرا کند و این انقلاب ما تا ابد می ماند و می رسد به دست صاحب اصلی امام زمان عجل الله.

گفتنی است در آخر مراسم آرزوی سلامتی برای همه دست اندرکاران این مجموعه که با جون و دل برای ساخت این مجموعه به ماخواستن آرزوی سلامتی و تندرستی از خداوند منان را خواستار شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.