2

کلنگ‌زنی مرکز نگهداری از ایتام بخش سرخ‌رود در دهه فجر/ اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان الزامی است

  • کد خبر : 6703
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کلنگ‌زنی مرکز نگهداری از ایتام بخش سرخ‌رود در دهه فجر/ اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان الزامی است
امام جمعه سرخ‌رود از کلنگ‌زنی مرکز نگهداری از ایتام بخش سرخ‌رود در دهه فجر خبر داد و گفت: این مراسم با حضور استاندار مازندران و حجت‌السلام لایینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود؛ اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز الزامی و حضور نیافتن اعضا در جلسات قابل توجیه نیست.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در جلسه شورای فرهنگی بخش سرخ‌رود که صبح امروز در دفتر امام جمعه سرخ‌رود برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: آنچه از آن امام به یادگار مانده در مسیر اصول و فنون و تقوا حرکت کردن و دین مدار بودن و بهره مندی از انواع الهی گونه امامت و نبوت انسان با تقوا اسیر هوای نفس نشود.

وی در خصوص کلنگ‌زنی خانه ایتام در بخش سرخ‌رود تصریح کرد: خانه ایتام تحت نظارت و مدیریت امام جمعه بخش و هیئت امنای مسجد ۱۴ معصوم پیگیری می‌شود.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه نیامدن مدیران در شورای فرهنگ عمومی از جمله مسائلی است که همواره مورد تاکید قرار می‌دهیم، افزود: موضوع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در شهرستان از جمله دغدغه‌های ما بوده و همه نیز در این خصوص نگران هستند، اما زمانی که شورای فرهنگ عمومی شهرستان برپا می‌شود، مسئولین کم توجهی می‌کنند و حضور نمی‌یابند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ضمن تاکید به نزدیک شدن مراسم اعتکاف خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف امسال در روستای ملاکلا، معلم کلا، زردآب، سرخ‌رود مسجد چهارده معصوم و موسی بن جعفر، احمدآباد کلیج، گُل محله، زنگی‌کلا از این بخش برگزار خواهد شد.

لزوم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان

محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در ادامه جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران و شهدای ۶ بهمن اظهار داشت: جلسات شورای فرهنگ و عمومی مصوبات آن لازم است به‌صورت قطعی اجرایی و گزارشات مربوطه توسط ادارات ذی‌ربط را ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دستور کار همه مدیریان باشد چراکه مصوبات این جلسه باید در سطح اجتماعی شهرستان انعکاس داده شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.