3

کلاهبرداری 3 هزار میلیارد ریالی در محمودآباد

  • کد خبر : 7785
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کلاهبرداری 3 هزار میلیارد ریالی در محمودآباد
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فردی که با فروش ویلا و آپارتمان غیر، از 20 نفر 3 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سردار”مرتضی میرزایی” درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی چند مرجوعه ای قضائی مبنی بر کلاهبرداری از 20 نفر از شهروندان توسط فردی در شهر سرخرود محمود آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، موفق به شناسایی متصدی یکی از دفاتر مشاوره املاک در ارتباط با این پرونده شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: متهم که با اجاره چندین واحد ویلایی و آپارتمانی در نوار ساحلی این شهرستان، با اسنادی جعلی آنها را به فروش می رساند در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.

سردار میرزایی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری سه هزار میلیارد ریالی از 20 شهروند در استان های مازندران و تهران اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی در خاتمه به مردم توصیه کرد: برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری هایی در این خصوص نباشیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.