3

کشف 8 فقره سرقت در محمودآباد/ موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شود

  • کد خبر : 11430
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کشف 8 فقره سرقت در محمودآباد/ موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شود
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری 2 سارق منزل و سیم برق با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمودحسین زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت از منازل و سیم برق در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این شهرستان موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

حسین زاده از کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 8 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی محموداباد در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.