2

کشف 8 فقره سرقت در محمودآباد/ موارد مشکوک در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شود

  • کد خبر : 11052
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
کشف 8 فقره سرقت در محمودآباد/ موارد مشکوک در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شود
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 2 سارق منزل و سیم برق با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: موارد مشکوک در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شود.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمودحسین زاده” با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و سیم برق در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این شهرستان موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

حسین زاده از کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 8 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی محمودآباد در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.