7

کشف 3 خودروی سرقتی با دستگیری سارقان در محمودآباد 

  • کد خبر : 2895
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کشف 3 خودروی سرقتی با دستگیری سارقان در محمودآباد 
فرمانده انتظامي محمودآباد از دستگيري 3 سارق خودرو با کشف 3 دستگاه خودرو سرقتي و 35 فقره لوازم داخل خودرو در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ سرهنگ محمود حسین‌زاده با اعلام جزئيات اين خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت خودرو و تجهیزات و لوازم داخل خودرو، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران از طریق دوربین های تردد خودرویی ،متهمان را شناسایی و در یک عملیات پلیسی سارقان را با خودروی سرقتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بيان اينکه سارقان درتحقیقات و بازجویی های پلیس تاکنون به 35 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرهای همجوار اعتراف کردند، اظهار داشت: 2 دستگاه خودروی پژو405 و یک دستگاه پژو پارس سرقتی نیز از آنان کشف شد که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

سرهنگ حسین‌زاده در پایان با اعلام اینکه متهمان دستگیر شده در این عملیات با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، گفت: پليس به هيچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنيت در جامعه آزادانه جولان دهند و از شهروندان درخواست می شود تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.