2
امام جمعه سرخ‌رود:

کارگروه تخصصی مهندسین شهر سرخ‌رود تشکیل شود

  • کد خبر : 7332
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کارگروه تخصصی مهندسین شهر سرخ‌رود تشکیل شود
امام جمعه سرخ‌رود گفت: کارگروه مهندسین شهر سرخ‌رود با استفاده از پتانسیل‌ جوانان این شهر با همت شهرداری و شورای شهر سرخ‌رود تشکیل شود.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده ظهر امروز در نشست با مهندسین سرخ‌رود به‌مناسبت روز مهندس، ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: مهندسین شهر، پاسدار حریم انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند؛ فکر مهندسین به‌عنوان یک مجموعه فکری است که می‌توان از آن بهره برد.

وی تصریح کرد: پیمودن این مسیر، راهی بین‌المللی است که برای ارتقای شهر و بخش بسیار موثر ثمر خواهند بود.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: این شهر در حال توسعه و رشد است بنابراین نیازمند حمایت جامعه مهندسین خواهد بود تا قطار توسعه در راستای ریل آن حرکت کند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: از شهردار، بخشدار و اعضای شورای شهر تقاضای حمایت‌های بیشتر از نظام مهندسی سرخ‌رود داریم چراکه این مجموعه آماده است تا توانمندی‌های خود را با مجموعه شهری ارائه دهد.

اساس ساخت یک شهر، مهندسین شهر هستند

مهندس عباس قلی‌زاده عضو مجموعه نظام مهندسی شهر سرخ‌رود در ادامه این نشست با بیان اینکه از حضور مسئولین در دفتر این مجموعه، امروز نیرویی تازه گرفتیم، اظهار کرد: اساس ساخت یک شهر، مهندسین شهر هستند که نیازمند توجه و حمایت مسئولین خواهند بود.

وی افزود: خواستار دفتر نظام مهندسی مستقل در این شهر هستیم چراکه یک بیستم فیش‌های پرداختی نظام مهندسی استان را سرخ‌رود واریز می کند اما متاسفانه هنوز دفتر مستقلی نداریم.

عضو نظام مهندسی سرخ‌رود یادآور شد: مستقل نبودن ضربه سختی به بدنه نظام مهندسی سرخ‌رود می‌زند و برای مستقل شدن دفتر مهندسی نیازمند حمایت‌های مسئولین شهری هستیم.

مهندسین در راستای عمران شهری گام بر می‌دارند

امین رنجکش بخشدار سرخ‌رود در ادامه گفت: مهندسین جوان این شهر با ایده‌پردازی، در راستای عمران و آبادانی منطقه ما گام بر می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایده‌های خلاقانه با رعایت مسائل زیست محیطی گامی موثر برای بهش و شهر سرخ رود بردارید.

بخشدار سرخ‌رود عنوان داشت: بخشی از درآمدهای نطام مهندسی از شهر سرخ‌رود است که با نگاه حمایتی می توان مجموعه‌ای همگام برای توسعه شهر را شاهد باشیم.

رنجکش بیان کرد: با کارها و مقدمات اولیه، ارائه طرح‌ها و درخواست‌های جامعه مهندسین، در راستای پیگیری آن خواهیم بود.

شهر سرخ‌رود در استان‌های شمالی در خصوص ساخت و سازها نمونه است

محمدحسین احمدی رییس شورای شهر سرخ‌رود نیز اظهار داشت: شهر سرخ‌رود از نظر بصری و زیبایی به دست مهندسین این شهر ساخته شد که به خود می‌بالیم.

وی گفت: شهر سرخ رود در استان‌های شمالی در خصوص ساخت و سازها نمونه است و به خود افتخار می‌کنیم که این حجم بالا از ساخت‌ها را جامعه مهندسین سرخ‌رود خروجی می‌دهند.

قانونی برای استقرار دفتر نظام مهندسی در شهرها وجود ندارد

حمزه جعفرزادهعضو شورای شهر سرخ‌رود در ادامه گفت: قانونی برای استقرار دفتر نظام مهندسی در شهرها وجود ندارد اما این به معنای آن نبوده که نتوانیم در شهر سرخ‌رود دفتر مستقل داشته باشیم.

وی افزود: در دو شهر مازندران دفتر مستقل نظام مهندسی دارد اما استان باید پاسخ گو باشد که چرا سرخ رود با توجه به اینکه شهر بلندمرتبه ساز است نمی تواند دفتر ثابت که حق طبیعی مهندسین شهر است نداشته باشیم.

پیگیر مطالبات جامعه مهندسین شهر سرخ‌رود هستیم

محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ‌رود در این نشست اظهار داشت: نوع فعالیت مهندسین بر نام آنان حک شده که با علم خود بر اساس تخصص و تکنولوژی بار مشکلات حوزه ساختمان و عمران شهری را از دوش شهروندان بردارد.

وی افزود: در این دوره ۳ عضو شورای شهر از جامعه مهندسین هستند که خود می2تواند کمک و حمایت ما به مجموعه نظام مهندسی شهر باشد.

شهردار سرخ‌رود خاطرنشان کرد: تمام دغدغه‌ها و مشکلات را به صورت مکتوب با ما مکاتبه کنید تا در راستای حال آن پیگیر مسائل باشیم.

کار عملی و اجرایی محکم در راستای اتحاد و تعامل به وجود می‌آید

صابر اکبرزاده عضو شورای اسلامی شهر سرخ‌رود در ادامه یادآور شد: اتحاد بین مجموعه و بدنه نظام مهندسی می‌تواند کمک کند تا شرایط بهتری رقم بخورد.

وی تصریح کرد: کار عملی و اجرایی محکم در راستای اتحاد و تعامل به وجود می‌آید.

گفتنی است در این دیدار از مهندسین شهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

   

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.