15

پیش بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده

  • کد خبر : 14383
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
پیش بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز جمعه ۲۲ تا پنجشنبه ۲۸ دی ماه به شرح زیر پیش ‏بینی می‏‌شود.

به گزارش “خط شمال” براساس اعلام هواشناسی مازندران، آسمان استان در روز جمعه ۲۲ دی ماه، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، در ارتفاعات غربی ابری، بارش پراکنده باران و برف و وزش باد را شاهد هستیم.

روز شنبه ۲۳ دی ماه در نیمه شرقی مازندران آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما از بعدازظهر ابری به تدریج با بارندگی (در ارتفاعات با بارش پراکنده باران و برف) و وزش باد نسبتاً شدید؛ اما در نیمه غربی استان، آسمان نیمه ابری به تدریج ابری همراه با بارندگی ( در ارتفاعات با باران و برف) و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران در روز یک‏شنبه ۲۴ ابری با کاهش دما همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با باران و برف) و وزش باد؛ مقدار بارش در نیمه غربی استان بیشتر است.

اما در روز دو‏شنبه ۲۵ دی آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری به تدریج با کاهش ابر مواجه خواهیم بود.

براساس پیش بینی هواشناسی مازندران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ دی ماه آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما، احتمال مه صبحگاهی و از اواخر وقت چهارشنبه با افزایش ابر و وزش باد روبرو خواهیم بود.

طبق همین گزارش، روز پنج‏شنبه ۲۸ دی آسمان مازندران ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.