1

پیش‌بینی روزهایی گرم در مازندران

  • کد خبر : 1785
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۲۵
پیش‌بینی روزهایی گرم در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، روز جمعه تا اواسط هفته آینده با استقرار الگوی تابستانی آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت.

احمد اسدی اظهار کرد: همانگونه پیش‌بینی شده بود این روزها در ساعات بعدازظهر به‌ویژه در ارتفاعات استان شاهد رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده بودیم که برخی مناطق به‌صورت منطقه‌ای و محلی شدید بود.

وی با اشاره به بارش پراکنده در غرب استان افزود: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز پنج‌شنبه جو پایداری حاکم شده هرچند در بعدازظهر رگبارهای پراکنده در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، روز جمعه تا اواسط هفته آینده با استقرار الگوی تابستانی آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت.

اسدی درباره وضعیت دمای هوای مازندران یادآور شد: انتظار داریم نیمه اول هفته اینده شاهد افزایش نسبی دما باشیم که کماکان هوای گرم و شرجی کماکان تداوم دارد؛ به‌طوری‌که از روز جمعه تا اوایل هفته به‌تدریج انتظار داریم دمای هوا کمی افزایش یابد که باتوجه به اینکه بارشی پیش‌بینی نمی‌شود لازم است در مصرف آب و انرژی مدیریت لازم به عمل آید.

وی در پایان گفت: دریای مازندران در روزهای آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.