2

پیشرفت ۵۰ درصدی طرح هوشمندسازی روستا‌ها در مازندران

  • کد خبر : 12978
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
پیشرفت ۵۰ درصدی طرح هوشمندسازی روستا‌ها در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از پیشرفت 50 درصدی طرح هوشمندسازی پایش تصویری روستا‌های استان خبر داد و گفت: طرح هوشمندسازی و پایش تصویری روستا‌های استان از جمله طرح های محله محور پلیس برای تامین امنیت مناطق شهری و روستایی است که با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران به مرحله اجرا در آمده است.

به گزارش “خط شمال” سردار سیدموسی حسینی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به استفاده از سیستم‌های هوشمند و دوربین های شهری در این طرح، اظهار داشت: تحول هوشمند سازی پلیس بازخورد بسیار خوبی در ارتقاء امنیت مردم به دنبال داشته است.

وی از پیشرفت 50 درصدی طرح هوشمندسازی پایش تصویری روستا‌های استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال بالای ۷۰ درصد روستا‌ها به طرح هوشمندسازی اضافه شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به طور قطع پلیس به تنهایی و بدون مشارکت مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی نمی‌تواند بخوبی امنیت و آرامش را به مردم هدیه کند.

وی تصریح کرد: در طرح هوشمندسازی همچون خلافی گواهینامه، وظیفه عمومی، کارت پایان، خدمت بحث اخذ ثبت سرقت خودرو و گذرنامه با طرح پلیس من از جمله کار‌هایی است که شهروندان می‌توانند در منزل انجام دهند.

حسینی همچنین خاطر نشان کرد: قطعا عملکرد شفاف، عادلانه و پاسخگویی درست و سریع به خواسته‌ها و نیاز شهروندان عامل موثری در افزایش اعتماد عمومی بوده و در جامعه‌ای که افراد به نهاد‌ها و دستگاه‌های بالادستی خود اعتماد داشته باشند قطعا نظم اجتماعی و قوانین و مقررات بیشتر رعایت می‌شود.

وی افزود: به طور قطع انتظامی به تنهایی و بدون مشارکت مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی نمی‌تواند بخوبی امنیت و آرامش را برای مردم با ارمغان آورد و در این بین کمک مردم و دهیاران و شورا‌ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

در پاین این مراسم سرهنگ قلی پور به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر معرفی و از زحمات سرهنگ عنایتی و سرهنگ ابراهیمی قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.