3

پیش‌بینی آسمانی صاف طی روزهای پیش‌رو در مازندران

  • کد خبر : 9294
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
پیش‌بینی آسمانی صاف طی روزهای پیش‌رو در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی استان گفت: تا روز دوشنبه شاهد جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی همراه با افزایش دما هستیم.

به گزارش “خط شمال” احمد اسدی درباره وضعیت بارش‌های روز گذشته و همچنین پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای پیش‌رو، اظهار کرد: سامانه بارشی بارش‌های خوبی شاهد بودیم بارش‌ها قابل ملاحظه و به موقع بود به‌طوری‌که بیشترین بارش از  بورخانی سوادکوه با ۱۱۹، گلوگاه بابل ۹۵، نوشهر و سفیدآب تنکابن ۸۵، جوربند نور ۸۱، سنگ‌پشته رامسر ۸۱، داراب‌کلای میاندورود ۷۴، پاشاکلای دشت‌سر آمل ۷۳ و ایزدشهر ۶۵ میلی‌متر گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به کاهش دما در ارتفاعات بارش برف هم اتفاق افتاد بیشترین برف از بطاهرکلای بلده با ۲۰ و دلیر چالوس با ارتفاع ۵ سانتی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز گذشته شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری بودیم و دمای هوا افزایش یافت و با توجه به صاف بودن هوا در ارتفاعات شاهد دمای هوای زیر صفر درجه بودیم به‌طوری‌که بلده به دو درجه زیر صفر رسید.

اسدی با اعلام اینکه تا روز دوشنبه شاهد جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی همراه با افزایش دما هستیم، تصریح کرد: اواخر دوشنبه در ارتفاعات غربی استان شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه تا پایان هفته به‌تناوب شاهد بارش‌های پراکنده هستیم که روز چهارشنبه از میزان بیشتری برخوردار خواهد بود و طی این مدت خم دمای هوا هم خنک پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران گفت: دریای طی ۴۸ ساعت آینده به‌صورت نسبتا آرام پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.