14

پیام تسلیت به خانواده ایران‌منش

  • کد خبر : 1618
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
پیام تسلیت به خانواده ایران‌منش
با تقدیم دردمندانه‌ترین درودها، به آگاهی می‌رساند که یک سال از پرواز ناگهانی روح بی‌قرار انسانی شریف، معلمی وارسته، کنش‌گری نستوه و هنردوستی کم‌مانند، زنده‌یاد آقای قاسمعلی ایران‌منش می‌گذرد.

به نام خدای بزرگ
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست
همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)

دوستان و یاران گرانسنگ

فراقی طاقت‌سوز و دردناک که هیچ حادثه‌ای نتوانست آثار آن را از روح و جان‌مان بزداید. در این یک سال با مرور خاطرات مشترک‌مان با جناب ایران‌منش همزیستی کردیم و منتظر فرارسیدن زمان نخستین سالگردش ماندیم تا با دیدار یکدیگر در کنار مزار آن زنده‌یاد، عهد دوستی، برادری و وفاداری را تجدید کنیم و به خانواده داغدیده‌اش تسلی دهیم؛ اما دردا و دریغا که موج آخر پاندمی طغیان‌گر کرونا ما را از برگزاری مجلس یادبود و گردهم‌آیی بر سر مزارش محروم کرد.

با این‌حال، علی‌رغم این محرومیت، برخی از ارادت‌مندان جناب ایران‌منش عزیز با محوریت و هدایت اعضای محترم خانواده نجیب و نیک‌کردار ایشان، برنامه‌ای فشرده در فضای مجازی تدارک دیده‌اند تا بدین‌وسیله یاد و خاطره آن بزرگ میدان‌دار فرهنگ بومی- محلی را گرامی بدارند. از همین فضا استفاده کرده و ضمن پوزش پیشاپیش از یکایک دوستان پرشمار و حلقه‌های گوناگون ارتباطی زنده‌یاد قاسمعلی ایران‌منش، تقاضا می‌کنم با شرکت در برنامه‌های مجازی نخستین سالگرد پرواز آن روح بی‌قرار، موجب شادی روح آن عزیز و تسلی خاطر بازماندگان شوید.

با تجدید احترام و امتنان

علی کریمی مله

۲۴ مرداد ۱۴۰۰

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.