5

پلمپ واحدهای صنفی متخلف در محمودآباد

  • کد خبر : 1778
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۰۴
پلمپ واحدهای صنفی متخلف در محمودآباد
فرمانده انتظامي محمودآباد از اجرای طرح نظارت بر صنوف با محوريت پيشگيري از ويروس کرونا و پلمپ 23 واحد صنفي متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمودحسین‌زاده در تشریح این خبر گفت: در راستاي پيشگيري از شيوع ويروس کرونا، طرح نظارت بر فعالیت مشاغل و واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وي افزود: در اجرای این طرح که با ایجاد محدودیت های فعالیت صنوف از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان به اجرا در آمد و ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي شهرستان از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامي محمودآباد تصریح کرد: در این طرح 23 واحد صنفي متخلف و غيرضروري به دليل عدم رعايت مصوبات ستاد پيشگيري از بيماري کرونا پلمب و به 37 واحد صنفي نيز تذکر داده شد.

سرهنگ حسین‌زاده  با قدرداني از همکاري و همياري مردم با پليس، يادآور شد: در کنار طرح فاصله گذاري اجتماعي ، طرح تشديد کنترل و نظارت بر صنوف نيز با محوريت پيشگيري از ويروس کرونا در حال اجرا است.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن پرهيز از ترددهاي غيرضروري در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.