3

 پروژه نیمه‌ کاره‌ای که 13 ساله شد‌/ بدقولی پیمانکار، علت تاخیر در اتمام پروژه مجتمع نیایش فریدونکنار

  • کد خبر : 16156
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
 پروژه نیمه‌ کاره‌ای که 13 ساله شد‌/ بدقولی پیمانکار، علت تاخیر در اتمام پروژه مجتمع نیایش فریدونکنار
مردم شهرستان فریدونکنار خصوصا اهالی هنر و رسانه، از داشتن یک مجتمع فرهنگی هنری بی‌بهره‌اند و این در حالی است که ۱۳ سال پیش کلنگ پروژه مجتمع نیایش به زمین خورد.

به گزارش “خط شمال” سال 1390 بود که کلنگ پروژه مجتمع فرهنگی هنری نیایش فریدونکنار بر زمین زده شد اما هنوز پس از گذشت 13 سال به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

روند ساخت این مجتمع فرهنگی هنری چرا با تاخیر مواجه شده و چه دستگاهی مسبب این تاخیر و محرومیت یک شهرستان از برخورداری از حداقل یک مجتمع بوده، سوالی است که امروز در بازدید از پروژه در پی پاسخ به آن بودیم.

صبح امروز یکشنبه 17 تیرماه 1403 خبرنگاران و اهالی رسانه با همراهی دکتر باقرزاده نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، میررمضانی فرماندار، امیرنیا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر همراهان از پروژه نیمه‌کاره مجتمع نیایش بازدید کردند.

متاسفانه در این بازدید شاهد کندی روند پیشرفت فیزیکی مجموعه بودیم که قطعا مسبب این موضوع پیمانکار بدقول و شاید بی‌توجهی اداره راه و شهرسازی فریدونکنار به پروژه مهم فرهنگی شهرستان بوده است.

دکتر باقرزاده؛ این گوی و این میدان؛ مردم منتظرند

مردم شهرستان فریدونکنار و خصوصا اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بعد از 13 سال همچنان منتظر افتتاح این پروژه مهم فرهنگی هستند و دیگر چشم امیدشان به نماینده مجلس است که این امر تنها با پیگیری از اداره کل راه و شهرسازی و تذکرات جدی به پیمانکار بدقول محقق خواهد شد.

مسیب میررمضانی فرماندار فریدونکنار نیز در این بازدید به‌صورت جدی پیگیر انجام پروژه و اتمام بخش اداری آن تا هفته دولت از سوی پیمانکار شد.

بلاتکلیفی پروژه مجتمع نیایش و انتقاد نماینده از پیمانکار بدقول

علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی با انتقاد از پیمانکار بدقول، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این پروژه فرهنگی مهم شهرستان متاسفانه سال‌ها است که نیمه‌کاره بوده و هنوز به بهره‌برداری نرسید.

وی با اشاره به اینکه اهالی فرهنگ و رسانه چشم‌انتظار اتمام این مجموعه فرهنگی هستند، افزود: روند اجرایی کار متاسفانه با بدقولی‌های پیمانکار به کندی پیش می‌رود اما ما پیگیر اتمام این کار هستیم و تذکرات لازم به پیمانکار برای اتمام سریع‌تر داده شد.

نماینده مردم فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای تامین اعتبار این پروژه داریم و تا یک ماه آینده مجدد بازدیدی از مجموعه برای بررسی روند کار با خبرنگاران خواهیم داشت.

باقرزاده در پایان با بیان اینکه این پروژه متعلق به اداره کل راه و شهرسازی مازندران است، گفت: اداره راه و شهرسازی در این شهرستان باید نقش نظارتی بر اجرای پروژه داشته باشد تا پیگیری لازم در صورت نیاز از مسئولان استانی را انجام دهد؛ نظارت نداشتن مجموعه ذی‌ربط باعث می‌شود تا  تمامی کارها همانند این پروژه سال‌ها به طول انجامد.

به گزارش “خط شمال” پروژه مجتمع فرهنگی و هنری نیایش شهرستان فریدونکنار به نظر می‌رسد، مورد بی‌مهری اداره راه و شهرسازی این شهرستان در خصوص پیگیری و بی‌‎توجهی پیمانکار بدقول به تذکرات مسئولان شهرستان، قرار گرفته است.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.