3

پردیس سینمایی ۴ سالن مهر همافران نوشهر به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 5250
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
پردیس سینمایی ۴ سالن مهر همافران نوشهر به بهره‌برداری رسید
اولین و مدرن ترین پردیس سینمایی شمال کشور با نام پردیس مهر همافران با همت شورای اسلامی شهر نوشهر ، شهرداری نوشهر و حوزه هنری و سینمایی استان مازندران افتتاح شد.

به گزارش “خط شمال” محمد صالح خوئی رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر در آیین بهره برداری از پروژه پردیس سینمایی مهر همافران نوشهر احداث این پردیس بزرگ سینمایی را بعنوان پروژه ای مهم و نقش آفرین در راستای توسعه امور فرهنگی در منطقه برشمرد و گفت : این مجموعه گامی بلند در مسیر رشد زیرساخت‌های فرهنگی و موضوع مهم شهرسازی است .

وی تاریخ چهارم تا ۱۴ مردادماه سال جاری را بنام دهه رویدادهای فرهنگی نوشهر مطرح کرد و اقدامات مهم فرهنگی همچون : همایش بزرگداشت خانواده با حضور هنرمندان مطرح ملی ، افتتاح پردیس بزرگ سینمایی مهر همافران را از جمله مصادیق آن دانست .

محمدصالح خوئی رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر با تشکر از حمایت و همراهی مسئولین و دست اندرکاران برای احداث و به بهره برداری رساندند این پردیس سینمایی ، ادامه داد : کار احداث و تجهیزات حرفه ای این مجموعه سینمایی توسط مؤسسه بهمن سبز انجام شده که با ظرفیت ۱۷۰ صندلی شروع به فعالیت‌ خواهد کرد .

رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر در پایان به تشریح وضعیت این پروژه سینمایی پرداخت و گفت : این پروژه تنها مجموعه مدرن سینمایی در نوشهر است که شامل ۴ سالن به نام‌های دریا با ۵۸ صندلی ، سالن صدف با ۴۸ صندلی ، سالن ساحل با ۴۲ صندلی و سالن رنگین کمان ویژه کودکان و نوجوانان با ۲۲ صندلی و در مجموع ۱۷۰ صندلی با امکانات بروز رسانی شده همچون : پروژکتور لیزر برای نمایش و تجهیزات سیستم صوتی ، صندلی‌های VIP و فضای تفریحی (کافی شاپ ، کتابسرا ، بوفه ، گالری) است که در خدمت مردم عزیز و نجیب نوشهر قرار می‌گیرد .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.