3

پذیرایی زائران پیاده‌روی اربعین در موکب‌های امام رضایی

  • کد خبر : 16737
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
پذیرایی زائران پیاده‌روی اربعین در موکب‌های امام رضایی
مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران با اشاره به پذیرایی زائران اربعین در موکب‌های امام رضایی، گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌هی ما پذیرایی از زائران حسینی در پیاده روی اربعین است که سعی داریم روزانه از بیش از ۱۰ هزار زائر سیدالشهدا پذیرایی کنیم.

به گزارش “خط شمال” محمداسماعیل امامزاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران با اشاره به پذیرایی زائران پیاده روی اربعین در موکب‌های امام رضایی، اظهار کرد: سعی داریم روزانه از بیش از ۱۰ هزار زائر سیدالشهدا پذیرایی کنیم.

وی افزود: در این ایام صبحانه، نهار و شام در خدمت زائران هستیم و در شهرستان‌ها نیز راهپیمایی جاماندگان اربعین را داریم.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران بیان کرد: در شهرهای مختلف اقدام به برپایی موکب و از عشاق امام حسین (ع) پذیرایی می‌کنیم.

امامزاده به استقرار ۲۰ موکب مازندران در مشهدالرضا اشاره کرد و گفت: در تمام موکب‌ها صبحانه، نهار و شام به زائران می‌دهیم و در پایان ماه صفر هم این موکب‌ها را خواهیم داشت و مراسم سوگواری شهادت علی بن موسی‌الرضا (ع) در تمام کانون‌های محلی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در شبکه خادمیاری کانون خدمت رضوی مازندران بیش از ۱۱ هزار خادمیار در کانون‌های مختلف ۲۱گانه تخصصی سازماندهی شدند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران اظهار کرد: این کانون‌ها در ۳ ماه نخست حدود ۳۴میلیارد تومان برای جامعه هدف در حوزه‌های مختلف از جمله تهیه سبد کالا، بسته سلامت،رسیدگی به بیماران از ویزیت رایگان تا تامین داروها، معرفی به متخصصان برای انجام عمل جراحی، برگزاری اردوهای جهادی و سایر هزینه کردند.

امامزاده از احداث کامل ۵ منزل مسکونی به وسیله خادمیاران استان خبر داد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.