3
به‌مناسبت هفته دفاع مقدس:

وفاداری نیروهای مسلح به جامعه اسلامی و حرم ایران/ بیانیه گام دوم انقلاب، گره‌گشای تحقق جامعه انسانی و الهی است

  • کد خبر : 11969
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۱۳
وفاداری نیروهای مسلح به جامعه اسلامی و حرم ایران/ بیانیه گام دوم انقلاب، گره‌گشای تحقق جامعه انسانی و الهی است
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به وفاداری نیروهای مسلح به جامعه اسلامی و حرم ایران، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، گره‌گشای تحقق جامعه انسانی و الهی و حرکت در مسیر تمدن اسلامی است.

به گزارش “خط شمال” سردار سیاوش مسلمی صبح جمعه در مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای والامقام اظهار داشت: نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌تواند گره گشای تحقق جامعه انسانی و الهی و حرکت در مسیر تمدن اسلامی و تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت‌های بزرگ باشد.

وی با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری و تهنیت آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر (عج) را به مسلمین جهان افزود: ما نیروهای مسلح و بسیج با آمادگی کامل و تبعیت محض از رهبری معظم انقلاب، وفاداری خود را همانند حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش نسبت به جامعه اسلامی و ایران عزیز که حرم ما است، اعلام می‌کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نیروهای مسلح امنیت‌ساز هستند، گفت: امنیت همه چیز یک کشور است و باید به این نیروها از جهات مختلف رسیدگی کرد.

سردار مسلمی در پایان گفت: به نیروهای مسلح افتخار می‌کنیم در زمانی وظیفه تأمین و برقراری امنیت را عهده دار هستیم که مولا و مقتدای ما سکاندار انقلاب است و حکیمی که توطئه‌های پیدا و پنهان معاندان را آگاهی دارد و نقشه‌ها را می‌داند و آنها را هزاران کیلومتر از مرزهای جمهوری اسلامی دور می‌کند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.