6

وضعیت اسفبار نابسامانی دپوی زباله در روستاهای بخش سرخ‌رود/ طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است

  • کد خبر : 12526
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
وضعیت اسفبار نابسامانی دپوی زباله در روستاهای بخش سرخ‌رود/ طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است
بخشدار سرخ‌رود گفت: دپوی زباله در روستاهای بخش سرخ‌رود با وضعیت اسفبار نابسامانی رو به رو است که قطعا نیازمند حمایت و توجه مجموعه استانداری برای بر طرف کردن این موضوع و داشتن یک مکان برای دپوی پسماندها هستیم.

به گزارش “خط شمال” امین رنجکش در نشست تخصصی بررسی و پیگیری مشکلات بخش سرخ‌رود که با حضور دکتر توکلی معاون استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برخی خانواده‌های نیازمند برای گرفتن گاز در روستاها نیز با مشکل مواجه هستند که برخی بانوان سرپرست خانوار هم مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات متعدد در بخش سرخ‌رود، افزود: بحث مخابرات و خطوط تلفن از موارد اضطراری هم همراه و هم ثابت است که با آن مشکل داریم.

بخشدار سرخ‌رود تجاوزات به حریم نهرها را از دیگر مسائل مورد بررسی دانست و گفت: بازنگری طرح هادی روستاها، ایجاد جاده سلامت روستایی که با مخالفت محیط زیست مواجه است، نیز از دیگر موضوعات بوده که باید مورد پیگیری قرار گیرد بنابراین از نهادهای ذی‌ربط در استان خواستار بررسی موارد در اسرع وقت هستیم.

رنجکش از جذب اعتبار 700 میلیارد تومانی در دولت سیزدهم برای پروژه‌های عمرانی روستایی خبر داد و افزود: همه این اعتبارات در مراسمات یادواره‌های شهدا در  روستاها پیگیری و جذب شده است.

وی بیان کرد: در بحث آب شرب اقدامات خوبی انجام شد و همچنین در هفته دولت امسال شاهد افتتاح سد لاستیکی سرخ‌رود بودیم.

بخشدار سرخ‌رود جذب قیر یارانه‌ای، ساخت مسکن روستایی، بازسازی لوله‌های آب شرب و برگشت چاه به مدار را از اقدامات خوبِ انجام شده در این بخش دانست.

رنجکش در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵ هکتار از اراضی چاکسر نیازمند بررسی و گرفتن نتیجه در مورد آن است که امیدواریم باز هم مسئولان ذی‌ربط استانی به آن توجه کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.