6
گلایه و درخواست امام جمعه سرخ‌رود از رییس جمهور؛

واردات برنج در زمان برداشت محصول ممنوع شود/ دولت انقلابی سیزدهم؛ از وعده تا عمل

  • کد خبر : 11321
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
واردات برنج در زمان برداشت محصول ممنوع شود/ دولت انقلابی سیزدهم؛ از وعده تا عمل
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به واردات برنج در زمان برداشت محصول گفت: رییس جمهور محترم؛ ما از شما درخواست داریم خود به این موضوع ورود پیدا کنید، دست‌های خبیث واردکنندگان برنج آن هم درست در زمان برداشت محصول باید قطع شود؛ مردم ولایی و انقلابی ما همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور دارند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه با اشاره به اینکه در هفته گذشته یکی دیگر از نتایج دیپلماسی عزتمندانه جمهوری اسلامی که آزادسازی بخشی زیادی از منابع ارزی بود را دیدیم، اظهار داشت: این دست آورد بدون برجام، بدون پیوستن ایران به fatf و بدون تن دادن به توافق ذلت بار دیگر رقم خورد.

وی تصریح کرد: بارها گفتیم دشمن ما فقط زبان اقتدار را می فهمد؛ دشمن و استکبار همیشه دشمن است و دشمن باقی خواهد ماند، اگر ما کوتاه بیائیم او جسورتر می شود و راه مقابله با این دشمن به فرموده مقام معظم رهبری فقط قدرتمند شدن در عرصه‌های مختلف است.

اقتصاد کشور نباید شرطی باشد

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه باید نکته‌ای را به مسئولان و دولت مردان عرض کنیم که اقتصاد را نباید شرطی کرد، افزود: نگاهمان نباید به این باشد تا با یک توافق اقتصاد بهبود پیدا کند، باید قدرت اقتصادی ما بومی باشد و آن هم با تولید و اشتغال و ثبات قیمت‌ها و از بین بردن آقایی دلار حاصل خواهد شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری این منابع هم باید برای کارهای زیرساختی استفاده شود، نه واردات کالاهای لوکس و تجملی؛ یکی از حربه‌های دشمن این است که هرگاه موفقیتی برای جمهوری اسلامی حاصل می‌شود، با اقدامی خصمانه می‌خواهد کام مردم را تلخ کند و ماجرای اقدام تروریستی شاهچراغ هم در همین راستا بود.

با  عاملان داخلی و خارجی اقدام تروریستی شاهچراغ به‌شدت برخورد شود

وی خاطرنشان کرد: اقدام تروریستی شاهچراغ یکی از ده‌ها اقدامی بود که دشمن برای ایران در نظر گرفته بود که با هوشياري و جان فشانی نیروهای امنیتی و مسلح ما خنثي شد و نمونه های آن فروپاشی شبکه های مختلف تروریستی با حجم بالای بمب و سلاح در هفته های گذشته است.

امام جمعه سرخ‌رود ضمن تشکر نیروهای امنیتی گفت: باید هشدار دهیم کانون این فتنه‌ ها از شرق کشور است و یکی از دلایل آن همان مسجد ضراریست که تروريست ها را جری تر کرده و باید اقدام مناسبی با این لگدپراکنی ها انجام شود؛ این حادثه را به شدت محکوم می کنیم و انتظار داریم با مسببان داخلی و خارجی آن به شدت برخورد شود.

مماشات با نیروهای غیرانقلابی، به اقتدار نظام لطمه می‌زند

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه در کنار اقدامات و تلاش‌ های دولت محترم، انتقادات هایی هم به برخی رفتارها و ترک‌ فعل های دولت داریم، افزود: حال که قدرت در اختیار نیروی های انقلابیست، چگونه است شخصی که در ایام فتنه‌ سال گذشته آب به آسیاب دشمن می ریخت الان در جایگاه ریاست اتاق بازرگانی قرار دارد. مگر قرار نبود بانیان وضع فعلی در این دولت جایگاهی نداشته باشند؟!

وی بیان کرد: آقای سلاح ورزی یک نمونه از آنهاست، چند نمونه از امثال سلاح ورزی ها در بدنه دولت انقلابی وجود دارند و اقتصاد و معیشت مردم ملعبه این افراد لیبرال است، قوه محترم قضائیه چرا با این افراد برخورد قاطعانه ندارد که اکنون در یک جایگاه مهم قرار بگیرند؟

امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر اینکه رأفت اسلامی و مماشات با این افراد معنی ندارد و قطعا به اقتدار جمهوری اسلامی لطمه خواهد زد، گفت: چرا باید معاون سیاسی وزیر کشور که همرزم حاج قاسم بود و موضع به حقی پیرامون انتخابات مجلس گرفت، عزل شود. واقعا قدرت دست چه فرد یا افراد پشت پرده قرار دارد که اینگونه به نیروهای انقلابی در دولت انقلابی اجحاف می شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده یادآور شد: در صدا و سیما هم شاهد اتفاقات مشابه هستیم، هر چند که برخی اقدامات این سازمان قابل تقدیر است اما چه معنایی دارد افراد معلوم الحال و سلبریتی‌ها که به آتش فتنه دامن زدند و هیچ پشیمانی در گفتار و رفتارشان نیست و عذرخواهی هم نکردند، دوباره به این سازمان برگردند.

وی عنوان داشت: از آن طرف پشت نیروهای انقلابی خودمان که در خط مقدم مبارزه با فتنه‌ بودند را خالی کنیم؟ ابن اتفاقات دهن کجی به خون شهدا و خانواده‎های شهداست، هنوز سالگرد شهدای امنیت نگذشته که شاهد این اتفاقات هستیم. مواظب باشیم بدنه انقلابی و بسیجی را با این محافظه کاری ها و به بهانه های واهی دلسرد نکنیم، نیروهایی که در زمان فتنه‌ جان خود را برای امنیت این کشور کف دستشان می گیرند.

اربعین مصداق بارز و عینی بیعت با ولی است

امام جمعه سرخ‌رود اظهار کرد: کنگره عظیم اربعین در حال رسیدن به زمان موعود خود است، جمعیت عظیمی که با ندای یالثارات الحسین به لبیک گویی امام عصر می آیند. اربعین یکی از مصداق های بارز و عینی بیعت با ولی است، همان بیعتی که در انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت انجام شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: شهدا و رزمندگان با تبعیت از ولی فقیه، بیعت خود را به امام زمان نشان دادند که اگر در زمان غیبت دستمان از امام معصوم کوتاه است با پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه اعلام حضور و آمادگی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما با فتنه‌های گوناگون و لجن پراکنی‌های رسانه‌ای، سعی در کم رنگ کردن این اجتماع عظیم دارند اما به خواست پرودگار هر سال این اجتماع پر رنگ‌تر می شود. حواسمان باشد دشمن هرآنچه مقدمه سازی برای ظهور است را می زند، انقلاب و جمهوری اسلامی، جبهه مقاومت،کنگره اربعین، مراسمات عزاداری محرم و صفر و…

امام جمعه سرخ‌رود ضمن تشکر از تمام اقدامات‌ مسئولین برای تسهیل زیارت اربعین انتقادی تند نسبت به سیستم بانکی که می خواهد از این کنگره‌ مقدس کاسبی کند، افزود: واقعا چه معنی دارد وامی با بهره بالا و بلوکه کردن قسمتی از پول زائرین داده شود، چه تفکری پشت این اقدام وجود دارد که با پول شبهناک می‌خواهد مردم را به زیارت بفرستد، مسئولین حواسشان به چنین اقدامات مذبوحانه باشد.
واردات برنج در زمان برداشت محصول ممنوع شود
حجت‌السلام تقی‌زاده با اشاره به درد و مشکلات کشاورزان از رییس جمهور درخواست کرد: از آیت‌الله رییسی خواهش می‌کنم که همانند زمان انتخابات که بنده به عنوان امام جمعه با حضور در روستاها  و صحبت با کشاورزان جهت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح با توجه به شناخت لازم نسبت به حضرتعالی به عنوان چهره ی انقلابی ولایی و مردمی ما وعده‌ دادیم که با روی کار آمدن دولت شما ان‌شالله نسبت به امورات کشاورزی رفع مشکلات رقم خورده و رویکرد مدیریتی شما براساس آیات قرآن کریم جهت رفع فقر پابرهنگان و مستضعفان خواهد بود؛ به شکرانه الهی وعده زیادی محقق شد و در خطبه‌ها به آن اشاره کردیم اما امروز کشاورزان از شرایط بد خرید برنج سخن دارند.
وی یادآور شد: امروز حق کشاورزان نیست که صف‌های آنچنانی کود را تحمل کنند؛ حق مردم کشاورز نسیت که با توجه به نیاز مبرم به سوخت، دسترسی به آن نداشته باشند؛ رییس جمهور حضرت آیت الله رییسی ما شما را دوست داریم؛ شما فرزند انقلاب هستید بنابراین با توجه به شعار سال و اعتلای نظام به داد کشاورزان برسید.
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به واردات برنج در زمان برداشت محصول یادآرو شد: رییس جمهور محترم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات انقلابی و شبانه‌روزی شما در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و جراحی آن، از شما درخواست داریم خود به این موضوع ورود پیدا کنید، دست‌های خبیث واردکنندگان برنج آن هم درست در زمان برداشت محصول باید قطع شود.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: نسبت به قیمت مناسب و کارشناسی برنج نگاه زیبا، الهی گونه و کارشناسی شده که به نفع امر کشاورز و کشاورزی باشد، محقق شود چراکه این مردم در همه زمان‌های طلوع انقلاب و به ثمر و نتیجه رسیدن آن و نیز پس از پیروزی در جنگ تحمیلی با عشق به نظام و امامین انقلاب ثابت قدم بودند و در همه انتخابات حضور بسیار گسترده داشته و به فضل الهی در انتخابات پیش‌رو بیش از پیش حضور خواهند داشت و به کوری چشم دشمنان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.
لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.