1

“هیهات منا الذلة” شعار اصلی عاشورا/ سرخ‌رود امروز عزادار 6 ماهه کربلا شد

  • کد خبر : 16242
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
“هیهات منا الذلة” شعار اصلی عاشورا/ سرخ‌رود امروز عزادار 6 ماهه کربلا شد
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به در پیش‌رو بودن تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: شعار هیهات منا الذله هر روز در بستر تاریخ طنین‌انداز است، درس‌های عاشورا بی‌شمار بوده اما تابلوی ایستادگی در برابر ظلم، در برابر جهالت و انحراف، شعار اصلی عاشورا محسوب می‌شود.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز که با مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در مصلی مهدیه سرخ‌‌رود برگزار شد، اظهار داشت: امروز مراسم شیرخوارگان حسینی را داشتیم، در این روز مادران کودکان شیرخواره خود را به تاسی از سیدالشهدا، که شش ماه خود را فدا کرد،آماده فدا کردن در راه دین و شریعت می کنند.

وی افزود: در این روز مادران فرزندان خود را از همین دوران شیرخوارگی در رکاب سیدالشهدا قرار می دهند تا آماده سربازی در دولت کریمه صاحب الزمان شوند.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی را در پیش داریم که شعار هیهات منا الذله آن هر روز در بستر تاریخ طنین انداز است. درس های عاشورا بی شمار است اما تابلوی ایستادگی در برابر ظلم، در برابر جهالت و انحراف، شعار اصلی عاشوراست.

حجت‌‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: در هفته آینده روز تجلیل از اسرا و مفقودین دفاع مقدس را داریم، همان عزیزانی که اگر تقدیر تاریخ میان آنها و مولایشان اباعبدالله فاصله انداخت،اما صدای هل من ناصر فرزند راستین او را با جان و دل شنیدند و برای یاری دین و وطن ایثار کردند. عزیزانی که امنیت و عزت‌ ایران را مرهون جان فشانی آنها هستیم.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: از فردای انتخابات رئیس جمهور منتخب،رئیس جمهور تمام مردم ایران است و همه موظفیم به ایشان در پیش برد اهداف و راهبردهای نظام و خدمت به مردم کمک کنیم. اینک تجربه ها و عبرت ها و الگوها پیش روی رئیس جمهور الاسلام تقی‌منتخب قرار دارد.

امام جمعه سرخ‌رود یادآور شد: مقام معظم رهبری دولت شهید رئیسی را دولت کار و امید و حرکت در بخش‌های داخلی در خارجی عنوان کردند.

حجت‌‌الاسلام تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دولت مردم و خستگی ناپذیر، دولت امیدوار، دولتی که به ظرفيت های داخلی اعتقاد واقعی داشت، دولتی که در بیان مواضع انقلابی و دینی صراحت داشت و در بیان آن ملاحظه و حاشیه نداشت.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.