15

هیئت اندیشه‌ورز و کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات و موانع کارگری و کارفرمایی برگزار شد

  • کد خبر : 5371
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
هیئت اندیشه‌ورز و کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات و موانع کارگری و کارفرمایی برگزار شد
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه هیئت اندیشه‌ورز و کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات و موانع کارگری و کارفرمایی با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا و روسای تشکل‌های کارگری و کارفرمایی گفت: پیشگیری از بروز مشکلات در جامعه کارگری و کارفرمایی در اولویت قرار دارد.

به گزارش “خط شمال” ظهر امروز و با حضور علی باقری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، رضوانی مدیر روابط کار اداره کل، روسای تشکل های کارگری و کارفرمایی استان مازندران و سایر اعضای جلسه هیئت اندیشه ورز و کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات و موانع کارگری و کارفرمایی برگزار شده است.

علی باقری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: پیشگیری از بروز مشکلات برای جامعه کارگری و کارفرمایی همواره در اولویت این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: هیچگونه آسیبی نباید از این اداره کل به جامعه کارگری و کارفرمایی وارد شود و فقط باید گره گشایی از مشکلات در دستور کار باشد.

باقری خاطرنشان کرد: تعامل ویژه با تشکل های کارگری و کارفرمایی یکی از راه های مهم در بحث گره گشایی از مشکلات می باشد.

سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلای استان مازندران نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال طی سخنانی اظهار کرد: با برگزاری جلسات هیئت اندیشه ورز و کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات و موانع کارگری و کارفرمایی بدنبال تلاش برای حل اساسی برخی از مشکلات اصلی جامعه کار و تولید هستیم.

وی ادامه داد: حل مشکلات اصلی زمینه ساز اشتغال آفرینی در استان خواهد بود.

حسینیان خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات هیئت اندیشه ورز و کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات و موانع کارگری و کارفرمایی با هدف بررسی دقیق با هدف رفع مشکلات است که امیدوارم با همت اعضا گام بزرگی در این راستا بر داریم.

گفتنی است در این جلسه سید حمزه درواری رییس کانون کارفرمایان، علوی نژاد رییس مجمع نمایندگان کارگران، دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران نظرات خود را پیرامون مشکلات جامعه کار و تولید مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.