2
 رییس اداره پست محمودآباد خبر داد:

هوشمندسازی پلاک‌های پستی در محمودآباد از ابتدای سالجاری

  • کد خبر : 7313
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
هوشمندسازی پلاک‌های پستی در محمودآباد از ابتدای سالجاری
رییس اداره پست محمودآباد گفت: در نظر است با همکاری فرمانداری و شهرداری شهرهای محمودآباد و سرخ‌رود و بخشداری‌های تابعه نسبت به هوشمندسازی پلاک‎های پستی از ابتدای سالجاری اقدام شود.

به گزارش “خط شمال” مهرزاد رضوانی در تشریح گزارش اقدامات این اداره اظهار داشت: از ابتدای سالجاری شهروندان محمودآبادی 14 هزار و 191 مرسوله و شهروندان سرخ رودی 102 هزار و 784 مرسوله پست کردند.

وی افزود: در سالجاری مجموعاً 265784 مرسوله به این اداره رسید که سهم مردم شهر محمودآباد 233 هزار و 506 هزار مرسوله و سهم مردم بخش سرخ رود 32278 مرسوله پستی بوده است.

رییس اداره پست شهرستان محمودآباد در خصوص انتقاد برخی از شهروندان در خصوص عدم تحویل به موقع مرسوله ها به دست شهروندان گفت: سیاست شرکت ملّی پست ایران بر این است تا توزیع مرسوله ها از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سطح روستاها صورت بگیرد و با توجه به اینکه در برخی روستاهای کم جمعیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت دایر نمی باشد و این مسئولیت به دفاتر فعال در سایر روستاهای همجوار می افتد ، کمبود نیرو و افزایش خرید اینترنتی و مرسوله های پستی شهروندان موجب شده است تا بعضاً شاهد نارضایتی برخی از عزیزان باشیم که تلاش می شود در سال جدید این مشکل حل شود.

رضوانی با اشاره به فعال شدن 5 اکیپ توزیع مرسوله در محمودآباد گفت: سرویس پست ویژه به عنوان خدمتی جدید از سوی شرکت ملّی پست ایران راه اندازی شده است که مرسوله بصورت شبانه روزی و ظرف 24 ساعت تحویل شهروندان در هر نقطه ایران خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.