4
فرمانده سپاه کربلا مازندران:

همه امکانات نهادها و ظرفیت‌های مردمی را برای حفاظت از میانکاله پای کار می‌آوریم

  • کد خبر : 1402
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
همه امکانات نهادها و ظرفیت‌های مردمی را برای حفاظت از میانکاله پای کار می‌آوریم
فرمانده سپاه کربلا مازندران در بازدید میدانی از طرح حفاظت و صیانت شبهه جزیره میانکاله شهرستان بهشهر گفت: با توجه به آتش‌سوزی میانکاله؛ بسیج امکانات برای مهار آتش سوزی‌ها در میانکاله در دستور کار قرار گرفته است.

سردار سیاوش مسلمی در این خصوص اظهار کرد: در این راستا راه‌اندازی گشت‌های رضویون بسیج و بهره‌مندی حداکثری و هدفمند از ظرفیت‌های دامداران و سایر نهاد‌ها برای مهار و پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی‌ها باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

سپاه با بکارگیری میدانی ظرفیت‌های مقتدرانه بسیج حافظ منابع طبیعی و بازدارنده در قاچاق چوب خواهد بود

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: سپاه برای کمک به سازمان منابع طبیعی در راستای حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی با بهره گیری از ظرفیت های بی نظیر و اقتدار آفرین بسیج به میدان آمده است و این ظرفیت های اثرگذار و حضور مقتدرانه بسیج ضمن کمک به حفظ و توسعه این منابع ارزشمند ، بازدارنده تخلفات و قاچاق چوب در گلوگاه های فساد خواهد بود.

واگذاری میانکاله کذب محض است

سردار مسلمی در ادامه در خصوصواگذاری میانکاله تصریح کرد: منطقه میانکاله شهرستان بهشهر در دنیا بی نظیر است و هر گونه خبری درباره ی واگذاری آن کذب محض است و این منطقه نه واگذار شده و نه واگذار خواهد شد.

تجهیز ۱۱ خانه ورزش مناطق کم‌برخوردار استان در راستای توسعه و ارتقای ظرفیت‌های ورزش قهرمانی

وی همچنین در آئین مومنانه لیگ احسان تجهیز ۱۱ خانه ورزش مناطق کم برخوردار استان گفت: در راستای ارتقای سلامت و توسعه ورزش های قهرمانی و نیز منش و رفتارهای پهلوانی برخاسته از آموزه های اسلامی سپاه کربلا با بهره گیری از ظرفیت های رده های مقاومت بسیج، مناطق کم برخوردار و محروم از تجهیرات و فضاهای ورزشی را شناسایی و با تعاون و همدلی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ره ۱۱ سری لوازم ورزشی به ارزش ۳ میلیارد ریال را تهیه و در این مناطق توزیع کرده است.

سپاه خانه کشتی شهرستان جویبار را تجهیز می‌کند

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های کوتاه مدت سپاه کربلا در حوزه ورزش، در سال ۱۴۰۰ توسعه و گسترش فضا‌های ورزشی و پرداختن به ورزش‌های قهرمانی است.

سردار مسلمی یادآور شد: از آنجایی که مازندران از ظرفیت‌های بالایی در عرصه ورزش‌های قهرمانی به‌خصوص در رشته کشتی برخوردار است و شهرستان جویبار نیز پایتخت و قطب کشتی جهان بوده، این نهاد برنامه‌های مدونی را برای توسعه ورزش مازندران از جمله تجهیز خانه کشتی شهرستان جویبار در دست اقدام دارد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.