6
در راستای طرح قرار عاشقی:

همایش سوگواری بانوان زینبی در موکب ساقی‌‌العطاشا برگزار شد

  • کد خبر : 16254
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
همایش سوگواری بانوان زینبی در موکب ساقی‌‌العطاشا برگزار شد
در راستای طرح قرار عاشقی همایش سوگواری بانوان زینبی در روز سوم محرم متعلق به بی بی سه ساله کربلا حضرت رقیه سلام الله علیها برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” بانوان محمودآبادی با حضور در نخستین همایش سوگواری بانوان زینبی ضمن تجدید میثاق و همنوایی با حضرت زینب(س)، امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، برای دختر سه ساله کربلا به سوگ نشستند.

این همایش با سخنرانی دکتر محسن خاکزاد و نوحه خوانی و مرثیه سرایی مداح اهل بیت سجاد صیادی برگزار شد.

الهام مختاری رییس هیئت ورزش‌های همگانی از مدیران موکب و بانیان این مراسم در حاشیه همایش ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری محرم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این همایش با حضور بانوان ولایی و زینبی با هدف میثاق و تبیین سیره و شخصیت حضرت زینب(س) برگزار شد و مقدم همه عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به این همایش گرامی و عزاداری ها مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

وی افزود: موکب ساقی‌ العطاشا به همت مرکز نیکوکاری یاران شهر ورزش و جوانان و همکارانم در هیأت ورزش های همگانی شروع به کار کرد و امسال در چهارمین سال برپایی تنها موکب بانوان شهر توانستیم با مشارکت و همکاری جمعی از بانوان فعال ادارات و روابط عمومی شهرداری محمودآباد نخستین همایش بانوان زینبی را که مورد استقبال خوبی قرار گرفت با اهدافی مشخص برگرفته از مبانی و نهضت حسینی برگزار کنیم.

این همایش با حضور رسولی معاونت امنیتی سیاسی و محمدزاده امور بانوان فرمانداری محمودآباد، رحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان، قلی پور مسئول جامعه زنان بسیج ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ، اکبرزاده رئیس مرکز نیکوکاری یاران شهر ،جمعی از روسا و نواب روسای هیات های ورزشی، جمعی از کارکنان ادارات و دیگر مسئولان شهرستان محمودآباد برگزار شد.

گفتنی است در پایان از عاشقان اباعبدالله مهمانان همایش با نذری شله زرد پذیرایی و به دختران حاضر هدایای نذری اهدا شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16254
  • نویسنده : محمد اکبرزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی و موکب ساقی‌العطاشا
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.