2

همایش بلندمرتبه‌سازی شهرداری‌ها به‌میزبانی سرخ‌رود برگزار می‌شود/ شهر قوهای آوازه‌خوان، پایلوت گردشگری مازندران

  • کد خبر : 14813
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
همایش بلندمرتبه‌سازی شهرداری‌ها به‌میزبانی سرخ‌رود برگزار می‌شود/ شهر قوهای آوازه‌خوان، پایلوت گردشگری مازندران
شهردار سرخ‌رود با بیان اینکه همایش بلندمرتبه‌سازی شهرداری‌ها به‌میزبانی سرخ‌رود در اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود، گفت: شهر قوهای آوازه‌خوان به‌عنوان پایلوت گردشگری استان مازندران معرفی شده است.

به گزارش “خط شمال” مهندس محسن کبود فیروزجایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خط شمال، هدف از حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران را معرفی شهر ساحلی سرخ‌رود دانست و اظهار داشت: شناساندن شهر ساحلی و توریستی به گردشگران برای ما اولویت است چراکه راه توسعه هموار بوده و سرخ‌رود به‌عنوان پایلوت شهر گردشگری در مازندران شناخته شد.

وی از اقدامات صورت گرفته در نمایشگاه  ابراز خرسندی و تشکر کرد و افزود: همایش بلندمرتبه‌سازی شهرداری‌ها در اردیبهشت 1403 با حضور تمامی فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های نوار ساحلی استان مازندران، کارشناسان گردشگری و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار می‌شود.

شهردار سرخ‌رود با تاکید بر اینکه رضایت گردشگران اولویت اول ما در شهر است، گفت: رونق صنعت گردشگری، اشتغال و درآمدزایی را به همراه داشته و موجب رونق اقتصادی شهر خواهد شد.

مهندس کبود فیروزجایی ایجاد غرفه در نمایشگاه بین‌المللی تهران را یک فرصت در جهت پیشرفت سرخ‌رود دانست و تصریح کرد: با معرفی شهر و ایجاد فرصت همراه با برگزاری جشنواره‌های مختلف می‌توان قدمی محکم در عرصه توسعه شهری و گردشگری برداشته شود.

وی در پایان با اشاره به مهاجرت قوهای آوازه‌خوان به تالاب سرخ‌رود، از برگزاری جشنواره قو به‌میزبانی این شهر خبر داد.

 

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.