4

همایش بزرگ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار شد

  • کد خبر : 11695
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
همایش بزرگ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار شد
همایش بزرگ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی طبق سنوات گذشته با حضور عاشقان اباعبدالله از مرد، زن و کودک از از گلزار شهدای سرخ‌رود به سمت امام‌زاده قاسم (ع) محمودآباد برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” در این مسیر علاوه بر مردم حضور امامان جمعه بخش مرکزی محمودآباد و بخش سرخ‌رود حجت الاسلام حاج مهدی تقی‌زاده، امامان جماعت مساجد کل شهرستان، فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران و اعضای شورای شهر محمودآباد و سرخ‌رود، شوراها و دهیاران روسای ادارات شهرستان و خانواده‌های معزز شهدا هم در کنار عاشقان امام حسین علیه السلام حضور داشتند.

مسیر ۲۲ کیلومتری این کاروان چهارشنبه ۱۵ شهریور ساعت ۷ صبح از گلزار شهدای خوشنام پارک آلاله سرخ‌رود بسمت آستانه مبارکه امامزاده قاسم (ع) محمودآباد برنامه‌ریزی شد.

تعداد ۱۲موکب از شهر و بخش سرخ‌رود و تعداد ۵ موکب در شهر محمودآباد در مسیر این کاروان وجود داشت که از این عزاداران پذیرایی می‌کردند.

یکی از زیباترین قاب در این پیاده‌روی واکس زدن کودکان به کفش‌های مردم بود، پیام این کاروان این بود که تا زنده‌ایم در مسیر امام حسین (ع) گام برمی‌داریم و به آیندگان می‌آموزیم چراغ این خاندان چراغ روشنی دل‌های تاریک ما است.

اشک
نگاه
حسرت
تصویر کربلا
این است روزگار زیارت نرفته‌ها …

الّلهُمَّ ارزُقنا کربلا

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.