23

هر کجا که باشم گدای کوی توام یا امام رضا(ع)

  • کد خبر : 11851
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
هر کجا که باشم گدای کوی توام یا امام رضا(ع)
آقا جانم میدانی که گره در کارم افتاده که سالیان سال است من را نطلبیدی؛ گوشه چشمی هم ما را نگاه کن.

به گزارش “خط شمال”  امام رئوف، توی روزی که آسمان هم در ماتم عزایت، اشک می بارید همه جا سیاه پوش بود. همه برای عزاداریت لباس خادمی پوشیده  و به مصلی آمده بودند.از بچه خردسال تا پیرمرد عاشقت. وقتی وارد مصلی شدم حس خاصی داشتم. یجورایی بغضم گرفته بود که منه روسیاه هم توفیق حضور در مراسمت رو پیدا کردم. آرزو دارم لباس خادمیت رو منم به تن کنم.

دوست دارم یک بار دیگه طلبیده بشوم و بیام در گوشه ای از حیاط با صفای حرمت بشینم و به زیبایی و لطف خیره کننده است چشم بدوزم. ببینم که چگونه مهمان نوازی می کنی و با دستان مهربانت دانه های اشک را از روی گونه های سرد زائرین درگاهت پاک می کنی، تو خیلی مهربان هستی. کدام مهمانی را دیدی که در غربت خود مهمان نوازی کند؟ خود بنده نوازی کند؟ ای مهربان ترین آیا می شود گوشه ای از لطف و کرم خودت را نصیب من نیز سازی؟ روزها در گوشه ای از حیاط با صفای حرمت مینشینم…

نوکری برای امام رئوف برای ما افتخاری است

مسئول کانون خادمیاران امام رضا (ع) محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خط شمال گفت: نوکری برای امام رئوف برای ماافتخاری است.همه خادمیاران محمودآباد دوست داشتند که امروز در حرم امام رضا(ع) بودند و آنجا انجام وظیفه میکردند.حسب وظیفه در شهرستان ماندند و عزای ولی نعمتمان آقا امام رضا(ع) را اقامه خواهیم کرد.

هر چی در وصف امام رضا(ع) بگویم کم گفتیم

خادمیار رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: ما طبق برنامه هرسالمان برای روز شهادت امام رضا(ع) مراسم دسته روی داشتیم که امسال بخاطر شرایط جوی در مصلی برگزار میکنیم. هر چی در وصف امام رضا (ع) بگویم کم گفتیم.

دیگه توی دنیا بدی و زشتی جایی نداشته باشد

دختر نوجوان دهه نودی و عاشق امام رضا در گفت‌وگو با خبرنگار خط شمال از عشق به امام رضا(ع) می‌گوید: خیلی دوست داشتم الان مشهد حرم آقا امام رضا(ع)بودم ولی خیلی خوشحالم که امروز اینجاهستم،این روز را به امام زمان(عج) مهربان تسلیت میگم ان شاالله دیگه توی دنیا بدی و زشتی جایی نداشته باشد.

دوست دارم توی حرم امام رضا(ع) سرود بخونیم

نوجوانی از نسل سلیمانی در مصاحبه با خبرنگار  خط شمال گفت: دوستداشتیم توی حرم امام رضا(ع) بودیم و آنجا سرود خودمان را می خواندیم. و اینکه خیلی امام رضا(ع) را دوست داریم.

حفظ حجاب از مهترین آرمان های اهلبیت است

بانوی خادمیار رضوی ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) گفت: امروز به عنوان خادم درگاه حضرت، افتخار این را داریم که اینجا دورهم جمع بشویم تا عزادار از دست دادن امام رضا(ع) باشیم.

وی اظهار داشت: مهترین هدفی که باعث شده خانم های ما در این مراسم جمع بشوند، این است که آرمانهای اهل بیت ما حفظ بشود که یکی از مهمترین آن رعایت حجب و حجاب هست. خدارو شاکریم که در این مراسم دختران ما، مادران ما با حجاب زینبی و زهرایی حضور  پیدا کردند تا به همه اعلام کنند که  ادامه دهنده راه، اهداف و آرمان های حضرت هستند.

شفا یافته امام رضا و امام حسینم

بانویی که خود شفا یافته امام رضا(ع) بود گفت: حدود 18 سالی بود که مریضی سرطان داشتم و به لطف خدا و امام رضا و امام حسین شفا پیدا کردم.با حس و حال خوبی توی این مراسم حاضر شدم و دوستدارم سال بعد همین موقع حرم امام رضا(ع) باشم. و حرف دلی که میخوام به امام رضا(ع) بگویم این است که همه مریض ها را شفا بدهد.

خراسـان می‌دهد بوی مدینه
خراسان کوه غم دارد به سینه
خراسـان! کو امام مهـربانت؟
چه کردی با گرامی میهمانت؟

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.