2

هدف اصلی امروز، جهاد تبیین دفاع مقدس است

  • کد خبر : 12335
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
هدف اصلی امروز، جهاد تبیین دفاع مقدس است
فرمانده سپاه محمودآباد گفت: هدف اصلی ما امروز، جهاد تبیین دفاع مقدس است بنابراین با همان روحیه و صلابت هشت سال جنگ باید ورود پیدا کرد؛ به گفته امام امروز به قله رسیدیم و آینده روشنی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پیش‌بینی شده است.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ اسماعیل ابراهيم‌نژاد پیش از خطبه نمازجمعه امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برای پاسداشت و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بهترین کار اجرای برنامه‌های متنوع در سطح شهرستان است که در این هفته با هماهنگی ستاد برنامه‌های خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، آبروی محله، خدمات رایگان فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و بسیج از جمله این برنامه‌ها بوده، گفت: گام اساسی بسیج خدمت به مردم است تا بی‌منت در همه عرصه‌ها کمک کنند.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌ها در حاشیه یادواره ها تاثیرگذار بر نگاه جوانان امروز خواهد بود، افزود: امروز وقایع دفاع مقدس نیاز است به جوانان انتقال یابد تا آنهایی که ندیدند از نحوه مقاومت رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

ابراهیم‌نژاد تعهد نیروهای بسیجی را به راه امام، شهدا، اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام مطرح کرد و گفت: فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، فداکاری، تلاش، حرکت، مقاومت به نسل امروز اشاعه یابد و دستاوردهای انقلاب و وقایع دفاع مقدس باید تبیین شود.

وی با تاکیدبر اینکه باید دفاع مقدس درست شناسایی تا به خوبی معرفی شود، اظهار داشت: در تبیین دفاع مقدس به نسل جدید باید چهار سوال از چه چیزی، در مقابل چه کسانی، با چه تجهیزات و امکاناتی دفاع شد و دستاوردهای دفاع مقدس چه بود؟ پاسخ داد؛ در آن هشت سال از انقلاب، عزت، نهضت دفاع شد.

فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه در این سال‌ها همه دنیا یعنی همه کشورهای ابرقدرت برعلیه نظام جمهوری اسلامی ورود پیدا کردند، افزود: در دفاع مقدس جبهه مقاومت، ایثار، مبین، حق در مقابل جبهه ابرقدرت در تجهیزات، امکانات، استکبار و پول ایستادند تا آرمان‌های انقلاب پابرجا بماند؛ جبهه باطل مقابل حق که باید امروزه به نسل و جوانان امروز نقل شود.

ابراهیم‌نژاد یکی از شاخص‌های دفاع مقدس به بعد دینی آن همراهی والدین رزمندگان و شهدا بیان و عنوان کرد: در آن دوران مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج در پشت جبهه حضور فعالی داشت و با آماده‌سازی نیازهای جبهه گام برمی‌داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز با زبان باید به تببین دفاع مقدس و انقلاب اسلامی رفت و با همان روحیه و صلابت هشت سال جنگ باید ورود پیدا کرد؛ به گفته امام امروز به قله رسیدیم و آینده روشنی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.