9

هدف اصلی جمعیت هلال‌احمر، ایجاد روحیه بشر دوستانه است/ بهبود رفتارهای ترافیکی در قالب اجرای طرح بهرفت

  • کد خبر : 14901
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
هدف اصلی جمعیت هلال‌احمر، ایجاد روحیه بشر دوستانه است/ بهبود رفتارهای ترافیکی در قالب اجرای طرح بهرفت
رییس شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان محمودآباد گفت: هدف اصلی ستاد تسهیلات نوروزی، ایجاد روحیه بشر دوستانه در اعضا جمعیت هلال احمر و مردم و همچنین بهبود رفتارهای ترافیکی که در قالب طرح "بهرفت" در آن مطرح است که امیدواریم همراه با کاهش تصادفات جاده‌ای باشد.

به گزارش “خط شمال” علی‌اصغر خاکپور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خط شمال، در خصوص ستاد تسهیلات سفر سرخ‌رود، اظهار داشت: طرح ملی خدمات بشر دوستانه نوروزی طرح مشترک کشوری است که در شهرستان محمودآباد نیز در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در قالب ستادی در حال خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات هستند.

رییس شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان محمودآباد افزود: هدف اصلی ستاد تسهیلات نوروزی، ایجاد روحیه بشر دوستانه در اعضا جمعیت هلال احمر و مردم و همچنین بهبود رفتارهای ترافیکی که در قالب طرح “به‌رفت” در آن مطرح است که امیدواریم همراه با کاهش تصادفات جاده‌ای باشد.

خاکپور خاطرنشان کرد: در این ستاد تسهیلات، غرفه فضای دوستدار کودک ایجاد شده که برای ایجاد آرامش کودکان و خانواده که در سفر هستند چراکه مسافت طولانی باعث خستگی خواهد شد و در این فضا نکات آموزشی بشر دوستانه و محیط زیستی، آسیب‌های اجتماعی و اهداف جمعیت هلال احمر مطرح می‌شود.

وی یادآور شد: تامین سلامت انسان‌ها از جمله اهداف جمعیت هلال احمر است که در این ستاد تسهیلات سفر صورت گرفت و همراه با ایجاد فضای سنتی با بافت بومی محلی برای نشان دادن فرهنگ مازنی بوده و ایجاد ایستگاه سلامت برای انجام تست قند و فشار خون مسافران خواهد بود.

رییس شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان محمودآباد گفت: تشکر می‌کنم از مهندس کبود شهردار سرخ‌رود، علیزاده فرماندار محمودآباد و دیگر مسئولان اجرایی که کمک کردند برای ایجاد این طرح چراکه سال گذشته نیز به‌عنوان طرح برتر در مازندران مطرح شد.

خاکپور در پایان از برپایی این ستاد تا پایان تعطیلات نوروزی و تمدید آن به احتمال زیاد تا 17 فروردین ماه 1403 خبر داد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.