2

هدف اصلی انقلاب ایران؛ زمینه‌سازی و آمادگی ظهور حضرت حجت است

  • کد خبر : 7780
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
هدف اصلی انقلاب ایران؛ زمینه‌سازی و آمادگی ظهور حضرت حجت است
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه هدف اصلی انقلاب ایران؛ زمینه‌سازی و آمادگی ظهور حضرت حجت است، گفت: این نگاه از همان ابتدا در منظومه فکری بنیان گذار انقلاب، خمینی کبیر اعلی مقامه الشریف وجود داشت و ادامه دارد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه 19 اسفند ماه با بیان اینکه ، اظهار کرد: حضرت امام رضوان الله تعالی آنچنان به این هدف اعتقاد و ایمان داشت که در بیانی فرمودند: (در نظام جمهوری اسلامی،هر مسئولی نگاه مهدوی نداشته‌ باشد،خائن است) این منظومه فکری با جانشین خلف ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز ادامه پیدا کرد.

وی افزود: آنجا که بر اساس راهبرد مقام معظم رهبری چتر حمایتی جمهوری اسلامی بر روی تمام مستضعفین و مظلومین منطقه قرار گرفت، از فلسطین و لبنان‌ گرفته تا سوریه و عراق و یمن و این نشان دهنده ایمان راسخ امام انقلاب به وعده الهی است که می فرماید: وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: قطعا یکی از ابعاد زمینه سازی و آمادگی برای ظهور با مبارزه بدست خواهد آمد، مبارزه با استکبار،مبارزه با ظلم،مبارزه با کسانی که می خواهند دنیا،علی الخصوص ملت های مسلمان را به استضعاف بکشانند اما این وعده الهی است که مستضعفان وارثان زمین خواهند بود و ما امروز نتیجه این مبارزه را در اسرائیل می بینیم که با سرعت در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام تقی زاده ادامه داد: در کنار این مبارزه بی امان و نگاه جهانی، باید بدانیم که مضطر هستیم.باید بدانیم نجات جهان با ظهور منجی نجات بخش است و با همین نگاه مضطرانه از خداوند ظهور حضرت حجت را طلب کنیم، همان حالتی که قوم بنی اسرائیل در پیشگاه خداوند داشتند و خداوند قریب به ۱۷۰ سال ظهور منجی آنان، یعنی حضرت موسی را جلو انداخت.

وی خاطرنشان کرد: مع الاسف باید بگوئیم در همین جمهوری اسلامی مسئولینی سر کار آمدند که نگاه مهدوی را در تضاد با سیاست های محافظه کارانه و منافقانه خود می دیدند و به بهانه های مختلف سعی کردند، انقلاب را استحاله کنند،یا در نظام استکباری حل کنند.

امام جمعه سرخ رود بیان داشت: همان هایی که آمریکا را کدخدا می دانستند،همان هایی که اسلام را دین قبیله می دانستند،همان هایی که اعتقاد داشتند امام زمان عج را هم می توان استیضاح کرد،همان هایی که اعتقاد داشتند به ولی فقیه و نائب امام هم می توان جام زهر نوشاند. امروز در بدنه دولت انقلابی هم، افرادی با این تفکر وجود دارند.باید مواظب این افراد بود.مانند آن‌چیزی که در رفتار و گفتار وزیر میراث فرهنگی و گردشگری می بینیم.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اینکه ما شاهد دو تغییر در دو دبیرخانه مهم بودیم، گفت: دبیر شورای عالی فرهنگی‌ و دبیر شورای عالی فضای مجازی. در واقع دو جایگاهی که نوک پیکان حملات دشمن هستند. در فرهنگ شاهد آن بودیم که دشمن پیاپی ضربه بزند و ما زخمی شدن فرهنگ را ببینیم و اقدامات درستی انجام ندهیم،تا آنجا که امام جامعه فرمان آتش به اختیار و جهاد تبيين دهند.

وی یادآور شد: در فضای مجازی با رها سازی، اجازه دادیم دشمن تا خصوصی ترین بخش های جامعه نفوذ کند و برخی کم خرد و نااهل به آن افتخار کردند،تا جایی که امام جامعه از مدیریت فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات گفتند و نه تنها رهاسازی آن را افتخار نداستند، بلکه خسران بزرگی بود،که ما در فتنه اخیر شاهد تاثیرات آن بودیم.

امام جمعه سرخ رود عنوان کرد: امروز انتظار از این دو دبیرخانه مهم آن است که انقلابی عمل کنند،و برای سروسامان دادن به این بخش ها،تدبیر درست بیندیشد و عملی کنند. فتنه اخیر هم بخش فرهنگی داشت،هم اقتصادی،که عمده آن از فضای مجازی مدیریت نشده سرچشمه گرفت و البته هنوز ادامه دارد.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: آن سلبریتی بی سواد که خط می گیرد و هر روز در بستر فضای مجازی جامعه را به ناامنی می کشاند،آن سایت و کانال که نرخ گذاری می کند،همه نشان دهنده آن است این فضا درست مدیریت نمی شود. ریاست محترم قوه قضائیه فرمودند که با این افراد برخورد قاطع خواهد شد .

وی ادامه داد: بسم الله، تمام افرادی که در فتنه مهسا امینی و مسمومیت دختران،جو روانی جامعه را دچار التهاب کردند مشخص هستند.و منتظر برخورد انقلابی هستیم. رهبر معظم انقلاب هم دستور قاطع دادند،آن جنایت کارانی که به پاک ترین عناصر جامعه این چنین وحشیانه حمله می کنند باید به اشد مجازات برسند.و البته با آن دسته افرادی که هر مزخرفی را نشر می دهند.

امام جمعه سرخ رود تاکید کرد: دیگر مماشات با این افراد کافیست. رهبر انقلاب چندباره بر ارزش پول ملی و مهار تورم و گرانی تاکید کردند. به دولت انقلابی و ریاست محترم جمهور دلسوزانه می گوئیم اگر در این زمینه درست عمل نشود،دیگر اقدامات و تلاش های شبانه روزی شما به حاشیه خواهد رفت،و دشمن با گل آلود کردن آب،ماهی خود را صید خواهد کرد.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان گفت: رهبر انقلاب از تلاش و مجاهدت دولت سخن می گویند،و نتیجه تلاش ها را در افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی و پروژه آب شیرین کن بوشهر و یا افتتاح کلان بیمارستان مهدوی که سال ها در حال خاک خوردن بود،می بینیم اما دولت باید با اقدامات انقلابی و محکم در کنترل نوسانات ارزی مانع از آن شود تا شیرینی این اقدامات بزرگ به کام ملت ایران نیاید. تصمیمات خوبی گرفته می شود،اما ریاست محترم جمهور با گشت ارشاد دولت مردان که گفته بودند،باید در عملی کردن این تصمیات گام عملی بردارند.
لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.