3
هسته بین الملل بسیج دانشجویی مازندران در بیانیه‌ای اعلام کرد؛

هتک حرمت به قرآن؛ نشان دهندۀ منتهای سفاهت و جهالت جهان غرب

  • کد خبر : 10304
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
هتک حرمت به قرآن؛ نشان دهندۀ منتهای سفاهت و جهالت جهان غرب
هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان مازندران هتک حرمت به قرآن در سوئد را نشان دهندۀ منتهای سفاهت و جهالت جهان غرب اعلام کرد.

به گزارش “خط شمال” در این بیانیه آمده است:

یا أَیهَا الَّذِینَ أُوتُوا الْکتابَ آمِنُوا بِما نَزَّلْنا مُصَدِّقاً لِما مَعَکمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ نَطْمِسَ وُجُوهاً فَنَرُدَّها عَلی أَدْبارِها أَوْ نَلْعَنَهُمْ کما لَعَنَّا أَصْحابَ السَّبْتِ وَ کانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولا

ای مردمی که کتاب آسمانی بر شما نازل شده است، به چیزی که نازل کرده‌ایم و تصدیق کننده تورات و انجیل شماست ایمان بیاورید. پیش از آنکه آثار صورت‌ها را محو کنیم و آنها را به پشت برگردانیم یا ایشان را لعنت کنیم چنان که اصحاب سبت را لعنت کردیم و امر خداوند شدنی است.( نساء؛آیه ۴۷)

امروز شاهد آن هستیم که دستِ پلیدِ شیطان، بار دیگر از آستین حکومت منحوس و اسلام هراس سوئد که نقاب حقوق بشر و آزادی بیان برچهره دارد بیرون آمده ست.

در جوامعی که زیر سوال بردن مسائلی چون هلوکاست و مظاهر حیوانیِ همجنسبازی جرمی نابخشودنی است به راحتی به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان توهین می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان نه تنها در نیامده بلکه با بی تفاوتی و حمایت دولت، دستگاه قضایی و پلیس سوئد همراه بوده است.

در دنیای غرب که خود را مهد تمدن می‌داند، بدون هیچ دلیل منطقی و به بهانه ی آزادی بیان دست به توهین به مقدسات مسلمانان و هتک حرمت کتاب آسمانی آنها می زنند، در این راستا رسانه‌ های غربی و افراد غربگرا که اعتراضات مسلمانان جهان را در جهت محدود کردن آزادی بیان می دانند، به این امر معترف نیستند که برنامه‌های عادی این رسانه‌ها سالهاست که در راستای هتک حرمت و حیثیت است و آزادی بیان را مدنظر قرار نداده است، به بهانه ی آزادی بیان هتک حرمت و حیثیت می کنند اما اگر مسلمانان نسبت به جریان غربگرایی و استعمار آنان انتقاد داشته باشند، آن را در راستای تهدید جهانی می دانند، این دوگانگی از غرب امری طبیعی است و تا به حال عیان شده است که غرب ، بنیان های خود را قبول ندارد و زمانی اینها را قبول دارد که راستای منافع آنان باشد.

نیک می دانیم این اقدام گستاخانه و جسارت آمیز نشان دهندۀ منتهای سفاهت و جهالت جهان غرب و اوج استیصال و ناتوانی آنها در برابر گفتمان حیات بخش و نجات بخش دین مبین اسلام و منطق نیرومند قرآن کریم می باشد که امروزه قلب آزادی خواهان و وجدان های بیدار جهان را حتی در مرکز کشورهای اروپایی و آمریکا تسخیر کرده است. به کوری چشم دشمنان کوردل، مشعل پرفروغ انوار مقدس قرآن کریم و عظمت این گنجینه بزرگ الهی، موجب جذب و هدایت جوانان خسته و بریده از مکاتب دست‌ساز بشری خواهد شد و باعث عزت روزافزون اسلام در گستره عالم خواهد شد. « وَمَكَروا وَمَكَرَ اللهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ».

این وقایع نشان می دهد که سیاست های غرب و مفاهیم مربوط به آن مثل آزادی بیان، آزادی عقیده، آزادی مذهب، برابری انسان ها و مواردی از این قبیل، تنها زمانی کاربرد دارد که در راستای منافع آنها و زیان به سایر ملل جهان باشد، امروزه بیهوده و بی اساس بودن مبانی سیاست های غرب، کاملا عیان شده است. این نژاد پرستی ها و تعارضات، در جامعه بین المللی و علیه مسلمانان جهان، ریشه در ترس غرب از دین آسمانی و انسانی اسلام است و غرب و سیاست های آن رو به افول است.

در این راستا، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان مازندران با برائت نسبت به این اقدام و ضمن تاکید بر وحدت مسلمانان در سراسر جهان بر علیه سیاست های شیطانی غرب، این عمل نژاد پرستانه را به شدت محکوم می‌کند، در این راستا نیاز است، تمام نهادهای تاثیر گذار از جمله وزارت امورخارجه که در عرصه ی بین المللی صاحب اراده و نظر است، نسبت به این اقدام واکنش شدید نشان دهند و ضمن محکومیت این عمل شنیع و نژاد پرستانه در جهت اتحاد مسلمین جهان بر علیه سیاست های نژاد پرستانه عمل کنند.

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ. کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.(سوره مبارکه الصف، آيه 8)

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان مازندران

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.