7

نمایندگان ادارت در محمودآباد و سرخ‌رود مستقر شوند/ ضرورت توجه به توسعه و رشد استعدادها، در شهرهای مازندران

  • کد خبر : 12535
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۲۰
نمایندگان ادارت در محمودآباد و سرخ‌رود مستقر شوند/ ضرورت توجه به توسعه و رشد استعدادها، در شهرهای مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: نمایندگان ادارت استان، دفاتر خود را در محمودآباد و سرخ‌رود با توجه به توسعه و پیشرفت این دو شهر، مستقر کنند تا دسترسی مردم برای پیگیری مطالبات آسان‌تر شود.

به گزارش “خط شمال” احمد توکلی در نشست تخصصی بررسی مشکلات بخش سرخ‌رود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بیت‎‌الزهرای نهاد امات جمعه سرخ‌رود برگزار شد، اظهار داشت: تقدیر و قدردان بودن مردم از مسئولان و بیان انتقادات درست می‌تواند باعث ایجاد امید در بین مسئولان و مدیران شود.

وی تصریح کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که افتخار آن داشتن یک نظام الهی، حکومت جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر کلام خدا و برکت خوان شهدا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران افزود: محمودآباد یک شهرستان ویژه است به این دلیل که اولین شهر و نزدیک‌ترین شهر از پایتخت به شمال بوده و استعداد خانه دومی دارد.

توکلی در مورد رشد شهر سرخ‌رود نیز خاطرنشان کرد: استعداد این شهر برای توسعه و پیشرفت باید سبب توجه ویژه مدیران استانی به آن شود.

وی یادآور شد: با توجه به توسعه و استعداد رشد شهرستان محمودآباد و شهر سرخ‌رود باید اهتمام ویژه در ایجاد دفاتر جدید نمایندگی ادارات به آن‌ها شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تاکید بر لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در استان، گفت: فضاهای اینچنینی باید در شهرها که دارای امکانات لازم در حوزه تولید محصولات هستند، ایجاد کنیم.

توکلی با اشاره به اینکه سرخ‌رود لقب شهر سازه‌های بلند را دارا است، بیان داشت: مجموعه شهرداری و شهردار باید نگاه کلان شهر را به این شهر داشته باشند چراکه برخی ساختمان‌ها به سن کهولت رسیده و نیازمند بودن یک تیم خدماتی و آتش‌نشانی قوی خواهید بود.

وی عنوان کرد: در حوزه آب شرب باید نگاه جدی داشت؛ بحث ماده 23 هفته آینده پیگیر خواهیم بود تا موافقت خط انتقال گرفته شود و با آبگیری سد هراز، آب شرب و اراضی کشاورزی شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد تامین شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه با جذب اعتبارات لازم در کمیته تخصیص به پروژه‌های عمرانی داده می‌شود، افزود: لایروبی آب‌بندان‎‌ها و رودخانه‌ها از جمله پروژه‌های دارای اولویت است.

توکلی اظهار کرد: بحث جاده سلامت و وضعیت نابسامان زباله در روستاها را به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص فروش زمین‌های کشاورزی به خانه دومی‌ها گفت: هر طرحی قابل اجرا نیست و ما در استان بیش از 3 هزار آبادی و روستا داریم و سالی 8 هزار مورد پرونده برای تغییر کاربری ارسال می‌شود که حداقل 5 هزار مورد به جواب مثبت می‌رسد و نگاه مدیران حمایتی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در پایان خاطرنشان کرد: حل مشکلات مردم برای ما دارای اولویت است و آن‌ها برای ادامه زندگی فرزندان خود زمین‌هایی کنار بگذارند و زمین را با ارزش افزوده بالاتر به صنایع تبدیلی بدل شود تا به نسل بعدی برسد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.