4

نقش تاثیرگذار دهیاران و شوراها در حفظ و پایداری امنیت شهر و روستاها

  • کد خبر : 2458
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
نقش تاثیرگذار دهیاران و شوراها در حفظ و پایداری امنیت شهر و روستاها
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: دهیاران و شوراها نقش موثری در حفظ و پایداری امنیت شهر و روستاها را دارند.

سرهنگ محمود حسین‌زاده در جلسه تعامل با دهیاران که با حضور دهیاران و شورای اسلامی روستاهای بخش سرخ‌رود برگزار شد، به اهمیت نقش دهیاران و شوراها در امنیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: امنيت مهمترين نياز يک جامعه است و امنيتي از پايداري بهتر و مطلوب‌تري برخوردار است که مشارکت و همراهي مردم را در پي داشته باشد.

وی تصریح کرد: دهیاران و شوراها به عنوان معتمدان پليس، سهم بسزايي در ایجاد امنیت اجتماعی دارند و پلیس از ظرفيت هاي اين افراد در عرصه های مختلف بهره گيري مي كند.

فرمانده انتظامی محمودآباد بیان کرد: اين افراد مي توانند پل ارتباطي مردم با پليس باشند و با توجه به آشنايي با محيط جغرافيائي و مسائل فرهنگي منطقه خود به خوبي پليس را در برقراري امنيت ياري كنند.
حسین‌زاده با توجه به نقش اثرگذار تعامل دهیاران و شوراها با پليس تصريح کرد: تعامل با اين افراد در سطح محلات يك پشتوانه مردمي به منظور پيشگيري از جرائم و آسيب هاي اجتماعي است.

وی خاطرنشان کرد: دهياران و شوراهاي اسلامي به‌عنوان منتخبان و معتمدان مردم مي‌توانند با توسعه آموزش‌هاي لازم نقش خود را در کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي از جمله مواد مخدر و سرقت داشته باشند.

فرمانده انتظامی محمودآباد در پایان بر ضرورت تعامل مطلوب و سازنده دهياران و شوراها در طول سال با نیروی انتظامی تأكيد كرد و گفت: دهياران بازوان توانمند نيروي انتظامي در افزايش احساس امنيت شهروندان و روستائيان و پيشگيري از جرايم در مناطق شهر و خصوصا روستا نشين هستند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.