2
درخواست امام جمعه فریدونکنار از استانداران و نمایندگان شمالی:

نسبت به واردات برنج تدبیری بیاندیشید/ ضرورت دفاع مسئولان از تولیدات داخلی

  • کد خبر : 11348
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
نسبت به واردات برنج تدبیری بیاندیشید/ ضرورت دفاع مسئولان از تولیدات داخلی
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به مشکلات کشاورزان از استانداران و نمایندگان استان‌های شمالی درخواست کرد که نسبت به واردات بی‌رویه برنج در زمان برداشت محصول تدبیری بیاندیشید.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه ۲۷ مرداد اظهار داشت: کشاورزان نباید احساس خسارت و ظلم کنند، بی‌تدبیری‌ها و غفلت‌هایی در وارد کردن برنج به کشور شده که سود اصلی نصیب دلالان بازار برنج کرده است.

وی تصریح کرد: کشاورزان در سال موسوم به سال افزایش تولید، علیرغم بالا رفتن هزینه‌های تولید برنج تمام تلاش خود را کردند امّا حالا که نوبت به فروش برنج برای جبران برخی از هزینه‌ها شده است، نمی‌توانند محصول خود را در بازار عرضه کنند و این موضوع باعث ناراحتی آنها است.

امام جمعه فریدونکنار در ادامه گفت: بنده از استانداران محترم استان‌های شمالی و نیز نمایندگان استان‌های مازندران،گلستان و گیلان که الحمدالله تلاش‌های خوبی را از خود نشان دادند، می‌خواهم هر چه سریعتر نسبت به این موضوع تدبیری بیاندیشند.

حجت‌الاسلام تقی‌پور هر دو عملیات تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد و افزود: این حادثه نشان داد که چقدر مردم ما پایبند به عفاف، ایثار، عاطفه و حجاب هستند همانند خانمی که حاضر نیست چادر از سرش بیافتد و پسری که در کنار پدر ماند.

وی خاطرنشان کرد: این زیبایی‌ها را فضای مجازی و هشتک‌هایی مانند ما بی‌حجابیم؛ نمی‌گذارد ببینیم؛ هشتک‌های دشمن نمی‌تواند بر ما تاثیر بگذارد تنها آن‌ها در حد وسیع می‌چرخانند؛ حضور مردم در عزاداری حسین را نمی‌توان نادیده گرفت.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه کور شود هر آنکه نمی‌تواند شعاع تاثیر حسین (ع) را ببیند، خاطرنشان کرد: افردای در شهرهای بزرگ هزینه‌های کلان برای سگ خود می‌کنند و از طرفی دیگر به نذری دادن‌ها و لباس سیاه ایراد می‌گیرند.

حجت‌الاسلام تقی‌پور با اشاره به اینکه تمام عملیات اخیر به اماکن تروریستی توسط داعش، رژیم صهیونستی و غرب انجام شد، گفت: ضربه‌هایی که از مدافعان حرم به فرماندهی فرمانده دلاور، همیشه زنده و بازوی ولایت، سردار حاج قاسم سلیمانی خوردند حال گاهی اوقات چنگال می‌اندازند.

وی یادآور شد: دشمن این عملیات‌ها را با چند هدف از جمله ایجاد تنش بین مردم ایران و مهاجران ایرانی انجام می‌دهند؛ برخی از مهاجران اهل قلم و شیعه و سنی و بیش از 8 میلیون نفر هستند؛ چه می‌شود که این تعداد با مردم ایران مخالف باشند و مملکت را بر هم بزنند.

امام جمعه فریدونکنار بیان داشت: طراحان غربی دنبال سطوح استحکاکی بین ما و مهاجران کشور هستند و دومین هدف دشمن انحراف توجه از رژیم غاصب محو و به ایران باشد و سوم تحریک گسل‌های مذهبی است.

حجت‌الاسلام تقی‌پور تاکید کرد: مهاجم در عملیات‌ها همه سنی و اماکن شیعی بود؛ هدف دومین حمله به شاهچراغ، هدف‌گیری امنیت ملی کشورمان بود چراکه شعار ما داشتن امنیت ملی است و آنان درصد هدف قراردادن آن هستند.

وی با اشاره به هدف پنجم دشمن در عملیات‌های تروریستی اظهار داشت: تحت شجاع قرار دادن موفقیت‌های اخیر دولت و ششم زنده نگه‎‌داشتن شعله التهاب سال گذشته و شعاری که رسوا شد و زنان ایران ما که می‌دانند ذلت زن در بی‌حیایی است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پی اینگونه عملیات‌ها فرمودند تبیین کنید و حرف بزنید؛ ما قله‌ها را پیمودیم و امروز کم نیاورید چراکه به پیروزی نزدیکیم؛ دشمن در صدد ناامیدی ما است اما ملت ایران هرگز کوتاه نمی‌آید.

حجت‎الاسلام تقی‌پور در پایان یادآور شد: استاندار مازندران و مجمع نمایندگان؛ کشاورز امسال احساس ظلم و خسارت می‌کند و مراجعات مکرر با ما دارند و موجبات ناراحتی را اعلام می‌کنند؛ می‌دانیم بی‌تفاوت نیستید اما انسانی که احساس بی‌پناهی می‌کند قطعا به همه لطمه خواهد زد بنابراین این احساس را با دفاع از تولید برطرف کنید.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.