1
امام جمعه سرخ‌رود در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی ظهر تاسوعا:

نام سیدالشهدا تا روز قیامت ماندگار است/ ايستادگي براي حفظ دين، بزرگترين درس ياران امام حسين (ع)

  • کد خبر : 10714
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
نام سیدالشهدا تا روز قیامت ماندگار است/ ايستادگي براي حفظ دين، بزرگترين درس ياران امام حسين (ع)
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه نام سیدالشهدا تا روز قیامت ماندگار است، گفت: حقیقت فرهنگ عاشورایی با حقیقت قیامت پیوند خورده و نام امام حسین (ع) تا روز قیامت ماندگار است و کلید بهشت را به عزاداران خود تقویم خواهد کرد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در اجتماع برزگ حسینی ظهر تاسوعا که با حضور عزادران حسینی بخش سرخ‌رود بر روی پل شهید سردار کریمی برگزار شد، اظهار داشت: ما برای دین خود و اسلام ایستاده‌ایم، شهید دادیم و در محضر ولایت هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با شایعه پراکنی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، افزود: شیعه برای امام حسین (ع) می‌ایستد؛ امروز فقرای ما نیر اطعام دهی می‌کنند بنابراین دشمن نمی‌تواند ما را نسبت به اعتقاداتمان نا امید کند.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: این شهر شهید مدافع وطن دهه ۷۰ داده و ثابت کرد که جوانان ما ایستاده‌اند تا از حریم و حرمت‌های دین و اسلام حفاظت کنند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: امام حسین (ع) برای دین ایستادگی کرد و به‌عنوان الگوی ما در جهان اسلام است تا درس ایستادگی ایشان را سر لوحه خود قرار دهیم.

وی از مردم شریف سرخ‌رود که با حضور خود در اجتماع بزرگ در مسیر حسینی قدم بر می‌دارند، تشکر کرد و گفت: مادران، خواهران و دختران ما با حجاب فاطمی در عزاداری سید الشهدا شرکت کردند و تاکنون دشمن هر آنچه هزینه کرد، موفق نشده و همیشه بُرد با اسلام است.

به گزارش “خط شمال” مردم ولایی بخش سرخ‌رود با حضور گسترده خود در اجتماع بزرگ حسینی ظهر تاسوعا به زنجیرزنی و سینه زنی پرداختند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.