8
سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

نارضایتی کشاورزان از وضعیت موجود بازار فروش برنج/ اقتصاد دریا با توجه به ظرفیت شهرستان، حائز اهمیت است

  • کد خبر : 14414
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
نارضایتی کشاورزان از وضعیت موجود بازار فروش برنج/ اقتصاد دریا با توجه به ظرفیت شهرستان، حائز اهمیت است
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به نارضایتی کشاورزان از وضعیت موجود بازار فروش برنج، گفت: مشکلات کشاورزان و اتفاقاتی که در زمینه برنج رخ داده موجب نارضایتی‌هایی شده که امیدواریم پیگیری‌های آقای استاندار و مسئولان استانی به نتیجه برسد.

به گزارش “خط شمال” مسیب میررمضانی در مراسم معارفه خود به‌عنوان فرماندار فریدونکنار اظهار داشت: فریدونکنار با دارا بودن بیش از ۳۵۰ شهید که تقدیم نظام و انقلاب کرد وظیفه ما را سنگین کرده تا بتوانیم برای این شهرستان خدمت کنیم.

وی افزود: توصیه‌های امام جمعه به‌عنوان خط مشی ما و وحدت و اتحاد شاکله راه ما خواهد بود تا بتوانیم مسیر درستی را برای خدمت‌گزاری به مردم طی کنیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه فریدونکنار دارای ظرفیت‌های بسیار اثرگذاری در استان است که باید به آن توجه جدی شود، گفت:اقتصاد دریا با توجه به ظرفیت بندر و گمرکی که در فریدونکنار وجود دارد، بسیار حائز اهمیت است.

میررمضانی با تاکید بر اینکه بنده خدمتگزار هستم و هر میزان که مسئولان نوکری مردم را کنند بیشتر مورد اعتماد قرار خواهند گرفت، افزود: مهمترین اتفاق پیش رو در سال جاری انتخابات است، طرح رسام که برگرفته از مولفه‌های چهارگانه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت بوده را در فریدونکنار دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: از کاندیدایی که ثبت‌نام کردند بسیار سپاسگزارم و از همه اقشار به ویژه اصحاب رسانه و فضای مجازی می‌خواهیم که در راستای افزایش مشارکت مردمی گام بردارند و اگر پیشنهاداتی دارند حمایت خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار اظهار کرد: فریدونکنار شاید نتواند در زمینه شهرک صنعتی حرفی برای گفتن داشته باشد اما دارای قابلیت‌های صنایع خوبی است که باید پیگیری شود.

میررمضانی خاطرنشان کرد: مبنای ما کار است و هر مدیری که بتواند وظیفه ذاتی خود را انجام دهد در واقع می‌تواند بهترین خدمت را به مردم کند.

وی با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاران باید فرش قرمز پهن شود تصریح کرد: متاسفانه شرایط سرمایه‌گذاری در فریدونکنار مغفول مانده که از همینجا از شهرداران و شوراهای شهر می‌خواهم که موانع سرمایه‌گذاری را از بین ببرند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار یادآورشد: درحالی که دولت سیزدهم دستاوردهای بزرگی داشته اما مشکلات کشاورزان و اتفاقاتی که در زمینه برنج رخ داده موجب نارضایتی‌هایی شده که امیدواریم پیگیری‌های آقای استاندار و مسئولان استانی به نتیجه برسد.

میررمضانی با اشاره به اینکه بافت این شهرستان کشاورزی و صیادی است، گفت: از استاندار و معاونان ایشان درخواست داریم، حال که ما توانی برای فروش برنج نداریم می‌توانیم بانک‌های استان را مامور کنیم تا گره کشاورزان را باز کرده و دغدغه‌های آنان را برطرف کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.