1

ممنوعيت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

  • کد خبر : 1609
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
ممنوعيت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از اعمال ممنوعیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی استان در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از ظهر امروز یک شنبه 24 مردادماه به مدت 6 روز خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر گفت: در پي ابلاغ مصوبات ستاد ملي مقابله با کرونا مبني بر اعمال ممنوعيت هاي تردد در سراسر کشور این محدودیت ها از ظهر امروز یک شنبه 24 مرداد ماه تا پایان روز جمعه 5 شهریور ماه در مبادی ورودی 6 گانه استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: بر همین اساس ورود و تردد هرگونه خودروی غیر بومی در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع بوده و رانندگان در صورت تخلف از این قانون در شهر‌هاي قرمز روزانه يک ميليون تومان و در شهر‌هاي نارنجي 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی مازندران خاطر نشان کرد: تردد شبانه نيز از ساعت 22 تا 3 بامداد ممنوع بوده و رانندگان خودروهای متخلف 200 هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

سردار میرزایی با اشاره به کنترل هاي فيزيکي و سيستمي در کلیه محورهای درون و برونشهری استان، اضافه کرد: تردد بار و مسافر در این مدت مجاز اس، اما ظرفيت ناوگان حمل و نقل مسافر بايد به صورت يک سوم انجام شود.

وی تصریح کرد: خروج تمامي خودرو‌ها با پلاک بومي از شهرها و ورود خودروي هاي غيربومي به شهرهاي ديگر ممنوع بوده و تمامی خودرو‌هاي غير بومي ظرف 24 ساعت آينده باید نسبت به خروج از شهر‌هاي مقصد اقدام کنند.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: همه مجوز‌هايي که تا قبل از 24 مرداد ماه از سوي هر مرجعي صادر شده است براساس مصوبه ستاد ملي کرونا باطل بوده و صرفاً مجوزهايي که از این تاريخ به بعد توسط فرمانداري ها آن هم برای ضرورت و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد خواهند داشت.

سردار میرزایی در خصوص فعالیت مراکز شماره گذاري و تعويض پلاک، گفت: تمامی مراکز شماره گذاري و تعويض پلاک فقط در روز‌هاي تاسوعا و عاشورا تعطيل خواهند بود و در روزهاي دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 مردادماه باز و آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

وی در پايان با تاکيد بر خودداری از سفر در این ایام که موجب ایجاد بار ترافيکی در محورها به هنگام برگشت خودروهای متخلف خواهد شد از مردم خواست به منظور پيشگيري و قطع زنجيره ويروس دلتا کرونا و براي حفظ سلامتي خود و اعضای خانواده به دستورات ستاد ملي کرونا اهتمام و جديت بيشتري داشته باشند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.