10
شکایت از نانوایی چگونه است؟

مغایرت نان پخته و فروخته شده در نانوایی‌های محمودآباد/ 24 نانوایی متخلف به تعزیرات معرفی شدند

  • کد خبر : 14152
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
مغایرت نان پخته و فروخته شده در نانوایی‌های محمودآباد/ 24 نانوایی متخلف به تعزیرات معرفی شدند
مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد با اشاره به پایش 79 نانوایی این شهرستان، از معرفی 24 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده با اشاره به تشدید نظارت‌های واحد بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان از واحدهای نانوایی این شهرستان، اظهار کرد: رصد داده‌های کارت‌خوان‌های نان نشان می‌دهد در برخی از واحدهای نانوایی مقدار آردی که به نان تبدیل می‌شود با مقدار آرد تحویلی به نانوایان مغایرت دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه این موضوع توسط واحد بازرسی این مدیریت در حال بررسی است، افزود: در اطلاعات موجود در داده‌های کارتخواین‌ها، 141 واحد نانوایی موجود است.

مدیرجهاد کشاورزی محمودآباد با اشاره به پایش 79 نانوایی در این شهرستان، از معرفی 24 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

هادی‌زاده با بیان اینکه با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان بانک سپه، کارشناسان بازرسی جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی میزان سهمیه دریافتی نانوایی‌ها و تراکنش حجم مصرف ماهانه واحدهای نانوایی شهر را بررسی می کنند، گفت: چنانچه تطابقی میان سهمیه دریافتی و حجم تراکنش‌ها وجود نداشته باشد، مراحل قانونی برای تشکیل پرونده اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.