11
با حكم استاندار مازندران؛

معاون عمراني فرمانداري و بخشدار دابودشت آمل معرفي شدند

  • کد خبر : 6368
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
معاون عمراني فرمانداري و بخشدار دابودشت آمل معرفي شدند
با حكم استاندار مازندران، مجتبي نجفي به عنوان معاون جديد حوزه عمراني فرمانداري و رضا اكبرپور به عنوان بخشدار جديد بخش دابودشت شهرستان آمل معرفي شد.

به گزارش “خط شمال” سيد عباس حسيني فرماندار ويژه شهرستان آمل امروز در مراسم معارفه معاون جديد عمراني اين فرمانداري با اشاره به اينكه در حوزه عمراني نياز است كه پروژه ها از پيوست اجتماعي برخوردار باشند، بيان كرد: تاثيرگذاري پروژه هاي عمراني براي مردم بسيار بالاست و هر مصوبه و امضايي بايد با لحاظ كردن رفاه و نظرات مردم همراه باشد.

وي با بيان اينكه در حوزه عمراني در شهرستان آمل نياز به يك جهش ويژه وجود دارد، تصريح كرد: شهرستان آمل از مناطقي در استان است كه شايد برخوردار به نظر برسد اما نيازهاي ويژه اي دارد كه مي بايد به آن توجه شود.

حسيني توجه ويژه به حوزه راه ها و روستاهاي شهرستان را از وظايف اصلي حوزه عمراني بيان كرد و افزود: در اين زمينه شهرستان آمل نياز به توجه ويژه دارد و بايد كارهاي به زمين مانده به جديت پيگيري شود.

فرماندار ويژه شهرستان آمل با تاكيد بر اينكه در حوزه پسماند نيز مطالبات جدي در شهرستان وجود دارد و از مواردي است كه مردم دغدغه هاي جدي در اين زمينه دارند، تصريح كرد: خدماتي كه شهرداريها، دهياري ها و شوراها به مردم ارائه مي دهند در حوزه عمراني بايد به دقت مطالبات مردم را بررسي كرده و به نتيجه مطلوب دست يابد.

وي ادامه داد: حواشي انتصابات هميشه بوده هست و همه افراد و آحاد حوزه سياسي و اجتماعي نظرات متفاوتي دارند، اما نهايت تلاش در انتصابات صورت گرفته است تا نظرات تخصصي بدون بغض و جناح بندي و گروه بندي لحاظ شده و فردي انتخاب شود كه در اين حوزه تخصص كافي داشته باشد. جابه جايي ها تنها براي تزريق انرژي جديد به سيستم صورت مي گيرد تا شاهد اتفاقات جديد در حوزه هاي مختلف باشيم.

حسيني راه اندازي ميز تخصصي پسماند و ترافيك و شهرسازي را نيز به منظور استفاده از ظرفيت نخبگاني شهرستان بيان كرد و افزود: اين ميزها با تجميع نظرات كارشناسي و دانشگاهي، نتيجه مطلوب را از تصميمات شهرستان حاصل خواهد آورد.

در اين مراسم مجتبي نجفي به عنوان معاون عمراني جديد فرمانداري آمل معارفه شد. در كارنامه نجفي مديرعاملي سازمان عمران شهرداري آمل و رئيس اداره طراحي و نظارت اين شهرداري به چشم مي خورد.در اين مراسم از زحمات صديقه حق شناس معاون سابق اين اداره قدرداني شد.

نهمين بخشدار بخش دابودشت شهرستان آمل معارفه شد

همچنين رضا اكبرپور امروز شنبه 19 آذرماه به عنوان نهمين بخشدار بخش دابودشت شهرستان آمل معرفي شد. در مراسم توديع و معارفه بخشداران بخش دابودشت شهرستان آمل كه با حضور فرماندار شهرستان آمل و امام جمعه بخش برگزار شد، حجت الاسلام محمدي امام جمعه بخش دابودشت با اشاره به اينكه مردم به مسئولي نياز دارند كه دلسوز بوده و درد آن ها درك كند، تصريح كرد: مسئولان بايد انتقاد پذير بوده و بدانند كه مردم ولي نعمت آنها هستند.

وي با اشاره به اينكه مسئولان بايد در ميان مردم باشند و درد و رنج آنها را احساس كنند، تاكيد كرد: مطالبات جدي از سوي مردم مطرح مي شود كه نياز است در اين زمينه ها مسئولان بتوانند درك ويژه اي از شرايط داشته باشند.

محمدي با اشاره به اينكه مسئولان به ظرفيت هاي منطقه توجه جدي داشته باشند، بيان كرد: بخش دابودشت از بزرگترين بخش هاي استان مازندران به شمار مي رود و ظرفيت هاي ويژه اي در حوزه كشاورزي دارد.

سيد عباس حسيني فرماندار ويژه شهرستان آمل نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه توجه به ظرفيت هاي هر منطقه از رويكردهاي دولت در استان مازندران است، گفت: ظرفيت هاي انساني و جغرافيايي هر منطقه اي براي توسعه همان منطقه به كار گرفته مي شود و انتصاب بخشداري از افراد بومي منطقه و نيرويي از بدنه وزارت كشور ناشي از همين رويكرد است.

در اين مراسم رضا اكبرپور داراي 19 سال سابقه اداري و داراي رزومه رئيس اداره سياسي امنيتي و رئيس اداره برنامه ريزي شهرستان هاي استان البرز به عنوان نهمين بخشدار دابودشت معرفي و از زحمات فضلي بخشدار سابق قدرداني شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.