5

مظلوم نمایی اسراییل، جنایت‌هایش را از خاطره‌ها محو نخواهد کرد

  • کد خبر : 12782
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
مظلوم نمایی اسراییل، جنایت‌هایش را از خاطره‌ها محو نخواهد کرد
امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه انجام عمليات بی‌سابقه‌ در سرزمین‌های اشغالی نتیجه بیش از ۷۰ سال جنایت صهیونیست‌ها است، گفت: بیش از ۷۰ سال غارت و کشتار و کودک‌کشی و جنایت‌هایی که در ذهن انسان نمی‌گنجد، مشاهده می‌کنیم اما مظلوم نمایی اسراییل و رسانه‌های وابسته به آن، جنایت‌هایشان را از خاطره‌ها محو نخواهد کرد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده با اشاره به اینکه الحمدالله با شجاعت و ایمان و درایت برادران جنبش حماس، شاهد عملیات بی سابقه‌ای در سرزمین‌های اشغالی هستیم، اظهار داشت: عملياتي که هیمنه پوشالی رژیم غاصب را فرو ریخت و شکست مفتضحانه و غیرقابل ترمیم را به اسرائیل تحمیل کرد.

وی افزود: دولت اسرائیل سال ها با استفاده از ابزار رسانه ای خود به کشورها و دولت های منطقه نشان می داد که دارای ارتش و سیستم اطلاعاتی قوی است، اما مجاهدان حماس در یک منطقه کوچک و محاصره شده همه این نمایش دروغین را بر ملا کردند و نشان دادند اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است و چقدر بدبخت هستند برخی دولت های منطقه که امنیت خود را به این بنیان سست گره زدند.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: این شکست مفتضحانه نشان داد تمام گفته های مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل که بر اساس وعده های الهی و البته محاسبات میدانیست، قطعی است و به زودی تحقق پیدا خواهد کرد. نمی شود از این عمليات صحبت کرد اما از حاج قاسم سخن نگفت،مردی که دست نیروهای مقاوت در غزه را پر کرد و امروز نتیجه آن را می‌بینیم.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: این عمليات نتیجه بیش از ۷۰ سال جنایت صهیونیست هاست، بیش از ۷۰ سال غارت و کشتار و کودک کشی و جنایت هایی که در ذهن انسان نمی گنجد. مظلوم نمایی اسرائیل و رسانه های وابسته به آن،جنایت های اسرائیل را از خاطره ها محو نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: آن رسانه ها و دولت های حامی این رژیم کودک کش زمانی که اسرائیل نسل کشی می کرد کجا بودند، کجایند حامیان دروغین حقوق بشر زمانی که اسرائیل از بمب ها سنگین و فسفری استفاده می کند. کجایند حامیان صلح، زمانی که رژیم سفاک آب را بر روی مردم عزه می بنند. امروز فرعون و یزید زمان اسرائیل است،هر کسی در این جبهه مرزبندی نکند و یا برای اسرائیل اشک تمساح بریزد،در جبهه یزیدیان زمان است.

امام جمعه سرخ‌رود یادآور شد: یزید زمانه ات را بشناس، یزید ۱۴۰۰ سال پیش مرد. امروز جبهه مقاومت باید احساس کند که تنها نیست و تمام جبهه مقاومت باید برای نابودی این غده سرطانی به میدان بیاید. امروز تمام جبهه کفر در مقابل تمام جبهه ایمان قرار گرفته قطعا این شکست راه را برای نابودی اسرائیل هموارتر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان داشت: بعضی ها می گویند ایران در این جنگ دخالت دارد،اما باید بگوئیم ایران به جای ماهی،ماهی گیری را یاد جبه مقاومت می دهد و آن ها گلیم خود را از آب بیرون می کشند و بعضی ها هم در کلام شان از مردم عادی اسرائیل صحبت می کنند. اسرائیل مردم عادی ندارد و به فرموده مقام معظم رهبری،اسرائیل نه یک کشور که یک پادگان نظامی است و تمام مردم آن غاصب هستند.

وی تاکید کرد: هشدار ما این است که تا دیر نشده از کشور فلسطین خارج شوند و اگر استکبار و آمریکا و دیگر کشورها بخواهند دخالت کنند،جبهه مقاومت با تمام نیرو وارد خواهد شد و اسرائیل را به جهنمی تبدیل خواهد کرد.

موج سواری‌های دوباره گسل‌های اجتماعی در فضای مجازی

امام جمعه سرخ‌رود در ادامه گفت: در این چند روز اخیر می بینیم حامیان جنبش زن،زندگی، آزادی دوباره به تکاپو افتادند و می‌خواهند از یک حادثه که برای یک دختر در مترو اتفاق افتاد جریان سازی کنند. هر چند این حادثه نمی تواند این فتنه‌ را شعله ور کند،اما باعث می شود تمام مسئولینی که در این مدت با مسئله حجاب و عفاف محافظه کارانه برخورد کردند،منفعلانه تر عمل عمل کنند و بیشتر عقب نشینی کنند. این قبیل موج سواری ها دوباره گسل های اجتماعی در فضای مجازی را نشان داد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: وقتی قاطعانه فضای مجازی مدیریت نشود و شاهد فیلترینگ ناقص باشیم، باید هر از چندگاهی منتظر موج سواری دشمن بود. نمونه ای از این انفعال را در جشنواره روستا آباد در مصلای تهران شاهد بودیم، جایی که برای اقامه نماز جمعه است، تبدیل می شود به مکانی برای هنجارشکنی و کشف حجاب. از آن طرف دشمن با ابزارهای خود مانند جایزه دروغین صلح نوبل و اهدای آن به یک فتنه گر در جهت سیاه نمایی عمل می کند.

وی عنوان کرد: همگان باید بدانند وقتی جایزه صلح نوبل به افرادی مانند جرج بوش و شیمون مرز و اوباما و هیتلر تعلق می گیرد،شوخی تلخ دنیای امروز است و در جهت منافع استکبار قرار دارد. هر چند جنبش دروغین زن زندگی آزادی ناکام ماند،اما نباید از مکر و هیله دشمن،علی الخصوص برای زنان و دختران غافل بود.

امام جمعه سرخ‌رود ضمن تسلیت به مردم مظلوم افغانستان بابت فوت صدها نفر از مسلمانان که در حادثه زلزله جان خود را از دست دادند، افزود: بسیاری از مردم آواره شدند. امت اسلامی یک پیکره واحد است و هر زخمی که از جنگ یا بلایای طبیعی به یک قسمت وارد شود،تمام مسلمانان از آن رنجیده خواهند شد. آمریکا و استکبار در صدد پاره پاره کردن این پیکره واحد هستند و یکی از نتایج ۲۰ ساله حضور آمریکا در افغانستان این می شود که با یک اتفاق مردم این چنین آواره می شوند،چون هیچ زیرساخت درست و دولت واحدی ندارند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: انتظار است تمام مسلمانان در کنار مردم مظلوم فلسطین به کمک مسلمانان مظلوم افغانستان بشتابند و یاری برسانند.
وی ضمن تسلیت رحلت شهادت گونه حاج احسان الله پروین یکی از یادگاران و جانبازان جبهه و جنگ اظهار کرد: رزمنده مخلصی که بعد از رشادت در جبهه های جنگ،وارد جهاد اکبر شد و مخلصانه در این راه عمر با برکت خود را هزینه کرد. هر جا نیاز بود در صف اول جهاد حضور داشت، یک روز در جنگ نظامی و روز دیگر در نبرد نابرابر فرهنگی و جهاد تبيين.
امام جمعه سرخ‌رود در پایان گفت: معلم اخلاق و قرآنی که با تخلق خود به سیره قرآنی و اهل بیت به همه ما درس اخلاق و دینداری می‌‍داد. تسلیت می گوئیم به خانواده و بیت محترم مرحوم و از خداوند صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت داریم.
لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.