5
امام جمعه سرخ‌رود اعلام کرد:

مصلی‌ مهدیه در روز جمعه با برپایی “نماز جمعه عاشورایی” میزبان هیئت‌های عزاداری

  • کد خبر : 10763
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
مصلی‌ مهدیه در روز جمعه با برپایی “نماز جمعه عاشورایی” میزبان هیئت‌های عزاداری
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه عاشورای امسال روز جمعه است، گفت: با توجه به تلاقی پنجم مرداد سال ۱۴۰۲ با ایام تاسوعا و نماز جمعه با عاشورای حسینی، مصلی‌ سرخ‌رود روز جمعه با برپایی "نماز جمعه عاشورایی" میزبان هیئت‌های عزاداری خواهد بود.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در این خصوص اظهار داشت: هرساله نماز ظهر عاشورا توسط هیئت‌ و حسینیه‌ها برگزار می‌شود اما امسال از هیئت‌های عزاداری حسینی برای اقامه نماز جمعه عاشورایی دعوت می‌کنیم.

وی افزود: همچنین با توجه به توهین به ساحت مقدس قرآن کریم توسط ایادی صهیونیستی، مراسم جمع‌خوانی قرآن را در مصلی‌خواهیم داشت تا بتوانیم نماز وحدت‌بخش و دشمن‌شکنی را برپا کنیم.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: مراسم اقامه نماز جمعه از ساعت 11 صبح آغاز و تا 12:40 به پایان می‌رسد و با برنامه‌ریزی انجام شده زمان محدود بوده و هیئت‌ها می‌توانند برای صرف ناهار به روستا یا مساجد خود بازگردند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: محوریت ما برپایی نمازجمعه در ششم مرداد هم‌زمان با روز عاشورا است که از مردم ولایتمدار بخش سرخ‌رود برای اقامه نماز ظهر عاشورا دعوت بعمل می‌آید.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.