4

مشارکت ۴۲.۳ درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست‌جمهوری

  • کد خبر : 16053
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
مشارکت ۴۲.۳ درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست‌جمهوری
رییس‌ ستاد انتخابات مازندران گفت: میزان مشارکت مردم استان مازندران ۴۲.۳ درصد بوده است.

به گزارش “خط شمال” قاسم عزیززاده گرجی درخصوص نتیجه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حماسه حضور آگاهانه و بهنگام مردم مازندران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صفحه دیگری از افتخارات نظام اسلامی را رقم زد.

وی درباره نتیجه انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان، تصریح کرد: از مجموع یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ رای ماخوذه آقای سعید جلیلی ۴۴۸هزار و ۳۰۸هزار رای یعنی ۴۳ درصد آرا را به خود اختصاص دهند.

رییس ستاد انتخابات مازندران اضافه کرد: مسعود پزشکیان هم ۴۰۶هزار و ۴۸۵هزار رای یعنی ۳۹ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

عزیززاده گرجی ادامه داد: تعداد آرای محمدباقر قالیباف هم ۱۳۲هزار و ۱۳۲ رای معادل ۱۳ درصد و مصطفی پورمحمدی هم تعداد ۹هزار و ۶۲۹ رای یعنی یک درصد آرا را کسب کنند.

وی با اعلام اینکه میزان مشارکت مردم استان مازندران ۴۲.۳ درصد بوده است، گفت: باید از مردم تشکر کنیم حضور و نقش‌آفرینی مردم در ۸ تیرماه تشکر کنیم که درحقیقت مردم مجریان اصلی انتخابات هستند.

رییس ستاد انتخابات مازندران یادآور شد: تعداد ۵۰هزار نفر برای برگزاری انتخابات با ما همکاری داشتند.

عزیززاده گرجی بیان کرد: لازم می‌دانیم از نقش‌آفرینی مردم فهیم و بصیر مازندران به جهت خلق این حماسه و همه عزیزانی که با ابتکار و برنامه‌ریزی خود انگیزه و شور و شوق را در مردم زمینه‌سازی کردند صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

وی بیان کرد: از هیات نظارت استان و هیات‌های نظارت شهرستان‌ها، فرمانداران، بخشداران، هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها و عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رأی و مسوولان ستاد انتخابات نامزدها و از نیروهای نظامی و انتظامی و سایر افراد که در این انتخابات فعالیت داشتند، تشکر کنیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.