5

مسقط – شیراز – نوشهر؛ سوغاتی دولت سیزدهم/ پرواز عمان – نوشهر به‌صورت رسمی کلید خورد

  • کد خبر : 5812
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
مسقط – شیراز – نوشهر؛ سوغاتی دولت سیزدهم/ پرواز عمان – نوشهر به‌صورت رسمی کلید خورد
آیین برقراری پرواز مسقط به شیراز و به نوشهر با حضور زرودی فرماندار نوشهر ، دیوسالار مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری ، وطن خواه مدیرکل فرودگاه های مازندران، کریمی معاون سیاسی فرمانداری، کُرد بخشدار مرکزی، خویی رئیس شورای شهر، همپا شهردار نوشهر و دیگر مسئولین در فرودگاه نوشهر برگزار شد‌.

فرماندار شهرستان نوشهر در این خصوص گفت: فرودگاه نوشهر بعنوان قدیمی ترین فرودگاه ظرفیت پروازهای خارجی را نیز دارد که تحقق این مهم نیازمند رفع موانع پرواز و دریافت مجوز مرز هوایی است و بی شک برقراری این پرواز به عنوان یک رویداد ماندگار در این دولت در این منطقه است ؛ همچنین با تخریب موانع پروازی فرودگاه نوشهر در ضلع غربی آن بستر برای پروازهای نجف ، کربلا و عربستان از طریق این فرودگاه نیز فراهم خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی ، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران : رویکرد دولت توجه به گسترش پروازهای هوایی و خارجی در مازندران است و نیز وجود ۳ فرودگاه در این استان ظرفیت منحصربفردی است که با برنامه ریزی درست و مدیریت هدفمند می توان ضمن بهره گیری از ظرفیت بزرگ موجود در منطقه در جهت رونق صنعت گردشگری مازندران گام های موثر و بزرگی برداشت .

گفتنی است پرواز مسقط – شیراز – نوشهر روزهای جمعه هر هفته با همکاری شرکت هواپیمایی قشم ایر توسط یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ در #فرودگاه_نوشهر احرا میشود . هم اکنون همه هفته در روزهای جمعه پرواز شیراز – مسقط – نوشهر و یکشنبه و چهارشنبه نوشهر – مشهد و بالعکس در فرودگاه نوشهر برقرار است .

شایان ذکر است مسیر پروازی از مسقط (عمان) به شهر نوشهر به صورت اتصالی (connection) از شهر مسقط به شهر شیراز و از شیراز به نوشهر و برعکس است و این نخستین پرواز ورود مسافر خارجی به فرودگاه نوشهر است که انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.