7

مسابقات کشوری شنا در فریدونکنار برگزار می‌شود

  • کد خبر : 11793
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
مسابقات کشوری شنا در فریدونکنار برگزار می‌شود
مسابقات کشوری شنا در رده پیشکسوتان با پیش‌بینی ۲۰۰ نفر شرکت کننده، ۲۸ شهریور به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار خواهد شد.

به گزارش “خط شمال” جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات کشوری پیشکسوتان کشور با حضور عسگری داداش‌نژاد بخشدار مرکزی، مهدی عباسی رییس اداره ورزش فریدونکنار، سید جواد قاسمی رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو مازندران، محمدی مشاور شهرداری و دیگر اعضای هیئت شنا استان و فریدونکنار برگزار شد.

این مسابقات در رده پیشکسوتان با پیش‌بینی ۲۰۰ نفر شرکت کننده، در روز ۲۸ شهریور ماه به میزبانی شهرستان فریدونکنار و در حوضچه بندر فریدونکنار برگزار می‌شود.

مهدی عباسی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار در این جلسه گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح کشور موجب شناساندن ظرفیت‌های شهرستان خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان فریدونکنار شناگران خوبی داریم که مدعی قهرمانی در این مسابقات هستند که این بستر برای حضور این عزیزان آماده شده است.

 

سید جواد قاسمی رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو مازندران در ادامه جلسه یادآور شد: شهرستان فریدونکنار یکی از پتانسیل‌های دریایی استان است و برگزاری این مسابقات را در این شهرستان به فال نیک می‌گیریم.

مسابقات کشوری شنا در فریدونکنار برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه این مسابقات در بخش پیشکسوتان و بصورت کشوری برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات برای ایجاد شور و نشاط در قشر پیشکسوتان این رشته است و وظیفه خود می‌دانیم با برگزاری این مسابقات به پیشکسوتان ارج بگذاریم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.