3
امام جمعه سرخ‌رود در جلسه شورای اداری محمودآباد:

مسئولان مازندرانی مخالف تصمیم‌گیری معاون اول ریاست جمهوری نسبت به قبول واردات برنج خارجی هستند

  • کد خبر : 10567
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
مسئولان مازندرانی مخالف تصمیم‌گیری معاون اول ریاست جمهوری نسبت به قبول واردات برنج خارجی هستند
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به تصمیم‌گیری معاون اول ریاست جمهوری مبنی بر موافقت واردات برنج خارجی همزمان با شروع برداشت برنج ایرانی مطرح کرد: ما مازندرانی‌ها مخالف این تصمیم‌گیری هستیم و نسبت به این واردات برخورد می‌کنیم.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در جلسه شورای اداری محمودآباد با اشاره به فرهنگ نهضت عاشورایی اظهار کرد: امروزه باید از فرهنگ نهضت عاشورایی و ایام محرم سبقت، عبرت و درس بگیریم چرا که این طلایه‌دار است؛ در عصر حاضر نیاز به ترویج فرهنگ عاشورایی بین جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه امروز صدای “هل من ناصر ینصرنی” برای ظهور آقا امام زمان(عج)لازم است، در امر حجاب عنوان کرد: در بعضی از ادارات حجاب ها رعایت نمی‌شود درحالی که باید از میز خود شروع کنیم و به عنوان سرباز انقلاب اسلامی خدمت کنیم.

تقی‌زاده افزود: باید به رعایت این احکام بپردازیم و نسبت به حجاب و عفاف برنامه‌ریزی کنیم تا نسبت به تبلیغ و ترویج حجاب با هماهنگی شهرداری‌ها و دستگاه‌های فرهنگی اقدامات اساسی انجام شود؛ اگر دستگاهی نسبت به حجاب موفق هستند مورد تشویق واقع شوند و آن دستگاهی که در آن مجموعه بی حجابی گزارش و دیده می‌شود گوشزد داده شود.

امام جمعه سرخ رود با بیان اینکه باید ترویج حجاب و عفاف با اجرای برنامه‌های تاثیرگذار دستور کار قرار گیرد تا مورد توجه مردم شود، گفت: در امر انتخابات نیز باید کاری کرد تا آن یاوه گویی های دشمنان که مطمئنا تاثیرگذار بر روی افکار مردم ندارد، همچنان بی ثمر بماند.

وی با اشاره به شنیده شدن تصمیم‌گیری مخبر معاون اول رئیس جمهور مبنی بر موافقت واردات برنج خارجی همزمان با تولید برنج داخلی و نطق وی در صحت علنی مجلس بیان کرد: به طور قاطع با این تصمیم‌گیری برخورد خواهیم کرد و از معاون اول ریاست جمهوری می‌خواهیم از تصمیم خود منصرف شوند؛ ما همانطور در کنار دولت هستیم زمانی اما تصمیمی بر متضرر شدن مردم به ویژه قشر کشاورز زحمت‌کش ایجاد شود، مخالفت خود را عنوان می‌کنیم حتی برخورد جدی نشان می‌دهیم.

برگشت ۲۵ واحد صنعتی تشتبندان محمودآباد با یک‌هزار میلیارد تومان هزینه

فرماندار محمودآباد نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد این شهرستان در اجرای پروژه‌های عمرانی بیان کرد: در اجرای عملیات آب شرب حدود ۸۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که علاوه بر آن ۱۲۰ میلیارد تومان تملک دارایی انجام شده است.

روح الله علیزاده با بیان اینکه در اجرای تکمیل مصلی بزرگ این شهر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت، افزود: برای شهرک صنعتی تشبندان با وجود عدم رضایت‌مندی و کمبودها بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه همچنین ۲۰ میلیارد تومان در اجرای سد لاستیکی و طرح آبیاری هزینه شده است، تصریح کرد: قول مساعدت بر احداث پنل خورشیدی و فعالیت شرکت خورشیدی در محمودآباد داده شد در کنار اینکه احداث دو تراز ۳۰ ولتی برق مدنظر قرار گرفته است.

علیزاده با تاکید بر اینکه ۲۵ واحد شهرک صنعتی با بیش از هزار میلیارد تومان به چرخه اقتصادی برمی‌گردد، اظهار داشت: خیلی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عرصه‌های گردشگری و سالم‌سازی، همچنین در حوزه مخابرات، آب شرب و طرح هادی به طور جدی دستور کار است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.