1
امام جمعه سرخ‌رود؛

مردم ما با انتخاب دولت و‌ مجلس انقلابی خواهان برگشت به مکتب امام راحل و ولایت فقیه هستند

  • کد خبر : 9837
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
مردم ما با انتخاب دولت و‌ مجلس انقلابی خواهان برگشت به مکتب امام راحل و ولایت فقیه هستند
امام جمعه سرخ‌رود گفت: مردم ما با انتخاب دولت و‌ مجلس انقلابی خواهان برگشت به مکتب امام راحل و ولایت فقیه هستند و یک انقلاب دیگر هستند تا مافیا و زالو صفتان از بدنه انقلاب پالایش شوند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه در هفته آینده سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام راحل عظیم الشان رحمه‌الله علیه و واقعه خونین ۱۵ خرداد را داریم، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری راه امام،کلام امام و مکتب امام هرگز نباید فراموش یا استحاله شود.

وی افزود: مکتب امام به عنوان یک تفکر برگرفته از اسلام اصیل و دور از انحراف،برای همیشه منشور انقلاب و جمهوری اسلامی باید باقی بماند. حضرت امام بر اساس آموزهای قرآن و اهل بیت قیام کردند،و هرگز از اصول کوتاه نیامدند، بر اساس آیه قرآن که فرمود: قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ. قیام کردند و تا آخرین لحظه عمر مبارکشان در این مسیر مجاهدت کردند.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: پیروی از سیره اهل‌ بیت، شجاعت، لطافت، ساده زیستی، توجه به مستضعفین، دوری از تجمل و اسراف از مهم‌ترین سرفصل‌های مکتب و منشور امام راحل است.

حجت‎‌الاسلام تقی‌زاده گفت: امروز اگر می بینیم در تمام دنیا حرف از انقلاب اسلامی است، مرهون رهبری امامین انقلاب است. این مکتب و منشور پیش روی تمام مردم،و به ویژه مسئولین است.

وی خاطرنشان کرد: هر کجا بر اساس آن پیش رفتیم تمام طاغوت ها را کنار زدیم و بر هر مشکلی فائق آمدیم. نشانه های آن ابرقدرت شدن در عرصه دفاعی و نظامی و دفاعی و ساخت هواپیما و شناور و موشک های نقطه زن است و با تحقیق و به صراحت می گویم هر کجا نتوانستیم آنطورکه باید پیش برویم از این تفکر فاصله گرفتیم.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: این انقلاب برای مستضعفین و پابرهنگان بوده و هست، این انقلاب در تمام ابعاد بر اساس اصول اسلام پایه ریزی شده اما بودند افراد و دولت هایی که از این اصول فاصله گرفتند،مانور تجمل دادند،به جای اسلامیت،تفکر لیبرالی را جایگزین کردند و باعث شدند عده ای قدرت طلب و دلال و رانت خوار در بدنه جامعه و تصمیم ساز رسوخ کنند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده یادآور شد: مردم به دنبال آن هستند تا تفکر و سیاست لیبرالی که هر روز بر سرمایه سرمایداران می افزايد و فشار را بر طبقه ضعیف بیشتر می کند حذف شود.

وی ادامه داد: نتیجه این تفکر آن می شود که یک شخص سرمایه دار با دهها خانه و ملک و…هر روز بیشتر سرمایه جمع کند و به این انقلاب لگد بزند اما آن کارگر و کشاور زیر بار هزینه های مسکن و معیشت کمر خم کند. تفکر لیبرالی مافیا پرور و دلال پرور این می شود که مستضعفان که صاحب اصلی انقلاب هستند به حاشیه بروند،اما یک عده منفعت طلب با رانت هر روز فربه تر شوند.

امام جمعه سرخ‌رود بیان کرد: ما اگر دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم، باید برگردیم به همان مکتب اصیل و بدون استحاله امام. همان مکتبی که مقام معظم رهبری ادامه دهنده آن است و شاگردانی چون حاج قاسم را پرورش می دهد‌.همان مکتبی که مردم را تصمیم گیرنده اصلی می داند،نه احزاب و قدرت طلبان.

حجت‎‌الاسلام تقی‌زاده عنوان داشت: اینکه کشورها و دولت های منطقه یک به یک به جمهوری اسلامی متمایل می شوند،نتیجه همان ایستادگی بر اصول و مکتب امام است. اینکه آمریکا در منطقه هر روز با یک شکست مواجه می شود،به خاطر ایستادگی جمهوری اسلامی بر روی اصول است و الا آن سیاست برجامی جز باج دادن،نتیجه دیگری نداشت.

وی اظهار کرد: امروز هم از دولت انقلابی انتظار داریم،همانطور که در سیاست خارجی انقلابی عمل کردو راه عزت را در پیش گرفت،در تمام زمینه های دیگر هم انقلابی عمل کند. در اقتصاد دست دلالان،لیبرال ها،رانت خواران و مفسدان را قطع کند و آن را به جامعه و مستضعفین برگرداند.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: پیرامون مسئله لایحه حجاب و عفاف‌ گفتیم تا مشخص نشدن ابعاد قضیه مطلب تحلیلی ارائه نخواهیم داد. اما مواردی از طرف برخی مسئولین ارائه می شود که نگران کننده است. اینکه حزبی که اسرائیل آن را بزرگ ترین سرمایه خود در ایران می نامد از این لایحه حمایت می کند و جامعه ارزشی و متدین را اقلیت تندور می نامد و مع الاسف آن مسئول قوه قضائیه مهر تایید به این اراجیف می زند نگران کننده است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده اظهار داشت: مسئولین بدانند همین قشر هستند که همیشه هزینه می دهند و از جان و مال و آبروی خود هزینه می کنند و پای آرمان های انقلاب ایستاده اند. آیا مطالبه اصول و احکام‌ اسلامی مانند امر به معروف و رفتار مناسب با هنجار شکنان و حمایت از آمران به معروف تندوری است؛ آیا مطالبه برخورد مناسب با بی حجابی که رهبر انقلاب آن را حرام شرعی و سیاسی دانستند تندروی است.

وی تاکید کرد: قطعا ما و تمام جامعه مذهبی که اتفاقا در اکثریت هستند تا ایجاد راهکار و قانون مناسب ،مطالبه گری خواهیم کرد،هر چند به ما انگ تندرو بودند بزنند.

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه هر سال در فصل کشت و برداشت برنج با دغدغه های کشاورزان روبرو هستیم، گفت: هزینه های کارگر و کود و ماشین آلات کشاورزی بار سنگینی بر روی دوش کشاورزان است. مسئولین باید بدانند کشاورزان ستون این کشور و انقلاب هستند و حمایت از آنان سرمایه گذاری برای کشور است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی توسط استاندار و نمایندگان استان انجام شده است؛ از تمام مسئولین و علی الخصوص رئیس جمهور محترم تقاضا می کنیم پیرامون دغدغه های کشاورزان که شامل هزینه های کشت و خرید تضمینی محصولات با قیمت مناسب است، عمل به هنگام انجام دهند تا کشاورزان دچار ضرر و مشکلات احتمالی نشنود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.