4

مراسم 3 ساله امام حسین (ع) در حرم مطهر امامزاده سید محمد فریدونکنار برگزار شد

  • کد خبر : 5351
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
مراسم 3 ساله امام حسین (ع) در حرم مطهر امامزاده سید محمد فریدونکنار برگزار شد
مراسم 3 ساله امام حسین (ع) عصر امروز در حرم مطهر امامزاده سید محمد فریدونکنار با حضور خواهران، سخنرانی حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه سرخ‌رود و مداحی مداحان آقاجانی و رحیمی برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” حجت الاسلام مهدی تقی زاده امام جمعه سرخ رود در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه و منزلت زن در قرآن اظهار داشت: شخصیت و رسالت مادر حضرت موسی و وحی که بر ایشان شد، شخصیت حضرت آسیه، حضرت مریم، حضرت خدیجه بابت تمام رشادت‌ها و جلوه های ویژه ایشان، حضرت زهرا (س)، جریان حجاب زینب (س) و تا به امروز مادران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مادرانی که 3 یا 4 شهید در راه اسلام  داده‌اند، بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: از مادران شهدایی بگوییم که 3 فرزند شهید دارند و زیبنب وار با صبوری در پاسخ به به دوری از فرزند می‌گویند که 3 فرزند خود را در راه خدا داده‌ام و اینگونه جانفشانی می‌کنند.

امام جمعه سرخ رود  خاطرنشان کرد: امروز دختران و مادران در به ظهور رساندن نظام مقدس جمهوری اسلامی به تمدن جامعه نوین اسلامی وظایفی از جمله تبعیت از حضرت زهرا (س)، حجاب ایشان، ترویج تفکرشان و زهرا گونه زندگی کردن، دارند.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان گفت: امروز در مقابل رسالت حضرت رقیه و تربیت رقیه‌های زمان و ترویج تفکر ایشان وظایف مهمی بر عهده داریم.

گفتنی‌ست این مراسم به میزبانی هیئت محبان حضرت علی اصغر (ع) و هیئت محبین حضرت زهرا (س) در حرم مطهر امامزاده سید محمد فریدونکنار برگزار شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.