9

مراسم یادبود شهدای خدمت در روستای خشت‌سر برگزار شد

  • کد خبر : 15490
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
مراسم یادبود شهدای خدمت در روستای خشت‌سر برگزار شد
مراسم یادبود شهدای خدمت با حضور مردم ولایتمدار روستای خشت‌سر در مسجد صاحب‌الزمان و به همت دهیاری و شورای اسلامی روستا، برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام قهرمانی امام جماعت روستای خشت‌سر بخش مرکزی شهرستان محمودآباد در مراسم یادبود شهدای خدمت ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، مرگ را یک سنت دانست که تقدیر الهی برای همه موجودات زنده است، اظهار داشت: صله رَحِم محبت و سلوک داشتن و عشق و علاقه با خویشان و نزدیکان است که یکی از دلایل طول عمر است.

وی تصریح کرد: همه ما این تقدیر را در پیش داریم و امروز شاهد یک حماسه جهانی در دنیا به نمایش گذاشته شد، ما قدردان این ملت هستیم.

امام جماعت روستای خشت‌سر افزود: حضور مردم و حماسه‌سازی‌های مردم در عرصه‌های گوناگون پیامی دارد و آن این بوده که مردم عاشق نظام و ملت هستند، تنها نگران مسئولیت‌پذیری، مسئولین هستند.

حجت‌الاسلام قهرمانی ادامه داد: مردم برلی مسئول متحد، سنگ‌تمام می‌گذارند، حال بگوییم که مسئول تراز انقلاب باید چه ویژگی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی اول مسئول تراز اول انقلاب داشتن فعل خواستن است، همانند شهید طهرانی‌مقدم‌ که سال‌ها بعد از شهادت ایشان به ما ثابت شد، خواستن، توانستن‌ها چگونه است.

حجت‌الاسلام قهرمانی گفت: ویژگی دوم روحیه مسئولیت‌پذیری، مسئول است که همانند شهید جمهور ما که همواره در عرصه حضور داشتند.

وی عنوان داشت: ویژگی سوم حزب‌اللهی بودن به معنای واقعی و عمل در میدان جهاد است جایی که میدان به او نیاز دارد، مسئول حضور دارد.

امام جماعت روستای خشت‌سر اظهار کرد: ویژگی چهارم جدیت در کار است که تمام قد برای عرصه کاری ایستادن و مقام معظم رهبری، آیت‌الله رییسی را مردی خستگی‌ناپذیر دانست.

حجت‌الاسلام قهرمانی در پایان یادآور شد: مهمترین مولفه در کار رییس شهید جمهور این است که تنها خدا را باور داشتند و نگاهشان به بالا بود، پاسخ‌گو به مردم بودند و همواره در بین مردم حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.