4

مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهید خوشنام در محمودآباد

  • کد خبر : 6876
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهید خوشنام در محمودآباد
به‌مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهید خوشنام با حضور مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان در دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد برگزار شد.

به گزارش “خط شمال” در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم شریف محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید احمد جباری امام جمعه، علیزاده فرماندار، سرهنگ ابراهیم‌نژاد فرماندهی سپاه، سرهنگ حسین زاده فرماندهی نیروی انتظامی، محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اختیاری شهردار، جمعی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دیگر مسئولین و مردم شهیدپرور شهرستان در دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد برگزار شده است.

در حاشیه این برنامه معنوی حجت الاسلام سید احمد جباری امام جمعه محمودآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر گفت: برای برپایی نهضت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قطره قطره خون شهدای ما اثر گذار بودند و در دانه دانه سلول انقلاب اسلامی که تشکیل شده است، این خون ها عامل اصلی بودند.

وی تاکید کرد: اینکه ما این چنین روزهایی میاییم برای زیارت این شهدا، به این حقیقت میخواهیم برسیم چنین مکان‌هایی و چنین شخصیت‌هایی که الگویی برای جامعه هستند وجودشان الهام‌بخش و پیام دهنده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.