5

مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد برگزار شد

  • کد خبر : 6304
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد پیش از ظهر روز گذشته چهارشنبه 9 آذرماه با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستان در سالن کنفرانس دانشکده برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” دکتر احمدی سرپرست دانشکده، دکتر کی پور مشاور عالی ریاست و معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای، حسینی مقدم مدیر کل دفتر آمایش و گسترش آموزش فنی و حرفه ای، مهندس سلطانی نسب مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه، دکتر سلمانی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان مازندران، دکتر علیزاده فرماندار شهرستان، دکتر زارع ریاست اسبق دانشکده، علیزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان، دکتر رحیمی رئیس شورای شهر، روسا و معاونین دانشکده و آموزشکده های استان مازندران، شعبانی حراست دانشکده، یوسفی روابط عمومی و جمعی از کارکنان و بازنشستگان دانشکده از حاضران در این مراسم بودند.

در ابتدای جلسه و بعد از تلاوت کلام ا… مجید، دکتر سلمانی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان مازندران ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت حضرت زینب(س) درسخنانی از زحمات دکتر زارع تشکر کرد و گفت: در سال هایی که دکتر زارع مدیریت مجموعه رو به عهد داشتند دستاورد های بسیار زیادی که بخش هایی رو به نمایش گذاشتند با مدیریت خوبشان کسب کردند.

وی افزود: از جناب آقای مهندس شعبانی عزیز که این یکی دوماه گذشته تمشیت دانشکده را به عهده داشتند تقدیر ویژه داریم. در این مدت زحمت های بسیاری کشیدند و همه همکاران میدانند که در چنین شرایطی که ما داشتیم، مدیریت دانشگاه کار ساده ای نبود و جناب اقای شعبانی عزیز صادقانه از این مسئولیت پیروز و سر بلند بیرون آمدند. آقای شعبانی بسیار ادم توانمند اهل تعامل، مشورت و همکاری بودند و اینکه همیشه به همه دوستان کمک می کردند و این روحیه اقای شعبانی ستودنی و از ایشان تقدیر و تشکر میکنیم.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان مازندران در ادامه سخنان خود به انتخاب آقای دکتر احمدی اشاره و گفتند: آقای دکتر احمدی از اساتید علمی و اکادمیک دانشگاه فنی و حرفه ای هستند که دست به آچار  و در واقع تلفیقی از علم و عمل در ایشون میبینیم. در کشور به چنین مدیران و مسئولانی نیاز داریم.

دکتر علیزاده فرماندار محمودآباد نیز در ادامه مراسم ضمن تبریک ایام از زحمات آقای دکتر زارع ریاست قبلی دانشکده تشکر کرد و گفتند همکاری ایشان و همکارانشان در محمودآباد واقعا مثال زدنی بود.ایشان  دکتر احمدی را از افتخارات شهرستان برشمرد و انتصابشان را تبریک گفت.

وی تصریح کرد: توفیقی داشتم یکی دو بار  از این مکان بازدید داشتم ، دانشجویان  و کارکنان رابسیار با انگیزه ای دیدم . دانشجویان که در نسل چهارم هستند با نگاه کارآفرینانه دنبال حوزه پژوهش و حوزه آموزش هستند.کارآفرینی درحوزه دانشگاه ها در این نسل از اهمیت خاصی برخوردار شد.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: احساس میکنم در هم تنیدگی که الان بویژه در حوزه دانش بنیان بین دانشگاه و صنعت ایجاد میشه اتفاقات خوبی در کشور رقم میزنه الان بعضی از دانشجو ها ب محض فارغ التحصیلی اصلا نیاز ب کار های دولتی ندارند خودشون وارد حوزه های صنعتی شده و کار های بزرگ تولید علم به اصلاح دانش بنیان ما دارند انجام میدن خدارا شکر یک جهاد علمی دار ایجاد می‌شود.

علیزاده بیان کرد: بعضی از شهرک های صنعتی ما الان از بچه های دانش بنیان و دانشگاه ها پذیرش میکنند. ما یک قول هم میدیم یک نشستی در صدر دانشگاهی شهرستان محمود اباد با شهرک صنعتی ب تلفیقی از علم و صنعت داشته باشیم که بتوانیم نتیجه خوبی داشته باشیم . ما به عنوان  نماینده ی دولت در شهرستان و استان هستیم باید زمینه ایجاد کارهای تولیدی دانش بنیان را فراهم بسازیم و اهمیت بدیم از همین جا به آقای احمدی و همکارانشون بگیم که با خرد جمعی علاقه مندیم و بهش اهمیت خواهیم داد..

وی در پایان گفت: ان شالله بچه های ما در حوزه های علوم انسانی علوم پایه ما در پایه های مختلف بیان دست به دست هم بدیم تا ان شاالله یک اتفاق خوبی در داخل شهرستان رقم بخورد.

زارع در سخنان خود ضمن  تبریک میلاد حضرت زینب (س) و  روز پرستار و همچنین انتصاب آقای  دکتر احمدی به عنوان سرپرست جدید دانشکده ، از کارکنان این مجموعه تشکر ویژه نموده و  برای سرپرست جدید  در آرزوی موفقیت کردند.

دکتر زارع در ادامه ضمن تشکر از نگاه فرماندار محموداباد  اظهار داشت که بهتر است مسئولین استان و شهرستان به دانشکده ها و آموزشکده بابت طرح های که روی زمین مانده، از جمله  به پروژه 4 هزار متری آموزشی  دانشکده فنی محمودآباد کمک کنند تا این پروژه به سرانجام برسد.

سپس دکتر احمدی سرپرست دانشکده ضمن خیرمقدم به مهمان ها و تبریک ولادت زینب (س) و روز پرستار، از فرماندار شهرستان ،معاونت آموزشی دانشگاه فنی وحرفه ای، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان و روسای قبلی دانشکده تشکر کرده و خواستار حمایت بیشتر شده تا پروژه 4 هزار متری و مجموعه ناوبری دانشکده به سرانجام برسد و ان شاالله  با وجود همکاران پرتلاش این مرکز آینده خیلی درخشانی برای این مرکز به وجود خواهد آمد.

کی پور تصریح کردند: انشالله امیدوارم که با کمک دوستانی که در اینجا همینطور که توصیفشون را کردند بسیار فعال هستند این دوستان بسیار خوش فکر هستند و با همکاری هم بتوانند این مرکز بسیار با اهمیت پیشرفت های زیادی را شاهدش باشیم .

وی ادامه داد: با کمک برادران میخواهیم این دانشگاه رو هم ماهر و هم دانش بنیان و هم خلاق بار بیاوریم این دو را داریم بهم نزدیک میکنیم ان شالله اساتیدی که از دانشگاه انتخاب میکنیم دانش بنیان هستند ولی شاید خیلی مهارتی نباشند و اساتیدی که در اینجا از قبل بودند مهارتی هستند ممکنه کمتر دانش بنیان باشند ما داریم همدلی بین این دو ایجاد میکنیم که اگر بشه بعضی از درسهای عملی را باهم بدهند و این ها آماده بشوند نیروهای جوانی که وارد میشوند آماده میشن برای کار مهمی که در این دانشگاه باید انجام بدهند.

در پایان باز هم از همه ی دوستان تشکر میکنم از همه مراکز استان که واقعا تلاش میکنند زحمت میکشند و ما در مرکز واقعا شاهد تلاش هاشون هستیم گزارش های که به ما میدهند واقعا حاکی از زحمات بیش از حد فداکارنه و ایثارگرانه است واقعا اگر تنها صرفا به عنوان رفع مسئولیت باشه ما نمیتونیم کارمان را به جایی برسونیم اینجا نیاز به واقعا فعالیت های ایثار گرانه داریم و ان شالله که با این رشد شما دانشگاه فنی حرفه ای کشور  بخصوص دانشگاه فنی حرفه ای مازندران در جایگاه رفیعی که باید میباشد و شایسته است ان شالله برسد.

در این مراسم از زحمات دکتر حسن زارع ریاست قبلی این دانشکده تکریم شد و دکتر عبداله احمدی به‌عنوان سرپرست جدید دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد معارفه شد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.